مقالات

قلاده ایرتگ آیفون برای حیوانات خانگی | بهترین راه ردیابی سگ

قلاده ایرتگ

قلاده‌های هوشمند برای حیوانات خانگی همواره مورد توجه صاحبان سگ‌ و گربه‌ها قرار گرفته‌اند. اما در دنیای پیشرفته‌ای که زندگی ما را فراگرفته است، قلاده ایرتگ آیفون برای سگ ها جدیدترین نوآوری در این زمینه است. قلاده ایرتگ آیفون با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن، توانسته است تجربه ای پیشرفته، برای صاحبان سگ ها ایجاد کند. با قلاده ایرتگ آیفون، صاحبان پت می‌توانند به سادگی با حیوان خانگی خود ارتباط برقرار کنند، آن‌ها را ردیابی کنند و به حالت‌های مختلف آنها نظارت داشته باشند. در ادامه با پت شاپ روتی پت همراه باشید تا تجربه استفاده یکی از صاحبان پت از قلاده ایرتگ را با شما درمیان بگذاریم. همچنین اطلاعات تکمیلی استفاده و خرید قلاده ایرتگ را می‌توانید در این مقاله بخوانید.

قلاده ایرتگ | ایرتگ چیست؟

ایرتگ‌ها، دستگاه‌های الکترونیکی کوچکی هستند که قادرند اطلاعات مربوط به یک موجود یا یک شی را ذخیره و منتقل کنند. این تگ‌ها معمولاً دارای یک شناسه یا کد منحصر به فرد هستند که با استفاده از فناوری‌های مختلف نظیر RFID (شناسایی با استفاده از فرکانس رادیویی) یا NFC (اتصال نزدیک بی‌سیم) قابل تشخیص و خواندن هستند. ایرتگ‌ها در موارد مختلفی از جمله ردیابی و مکان‌یابی، کنترل موجودی، ارتباطات بی‌سیم و غیره استفاده می‌شوند. با استفاده از ایرتگ‌ها، می‌توان اطلاعات مرتبط با یک موجود یا شی را به صورت سریع و دقیق دریافت و پردازش کرد.

قلاده ایرتگ

اهمیت قلاده ایرتگ آیفون برای سگ‌ها چیست؟

حال که درباره قلاده ایرتگ اطلاعات بیشتری در دست دارید، می‌توانیم درباره کاربردهای این قلاده ردیاب بگوییم.

  • یک قلاده ایرتگ بسیار مقرون به صرفه تر از قلاده های GPS برای سگ ها و گربه ها است که صدها دلار هزینه دارند.
  • قلاده ایرتگ سبک وزن و مقاوم در برابر آب ، بنابراین برای سگ شما راحت و بادوام است.
  • قلاده ایرتگ برای یافتن گربه ها که تمایل دارند در خانه پنهان شوند، و سگ‌هایی که همیشه در حال دویدن و کشف محیط اطرافند، عالیست.
  • اطلاعات تماس شما را برای هرکسی که گوشی هوشمند با قابلیت NFC دارد را نمایش می‌دهد.
  • باتری‌های ایرتگ یک سال دوام می‌آورند و نیازی نیست نگران شارژ آن‌ها باشید.
  • می توانید ایرتگ را با نام حیوان خانگی خود شخصی سازی کنید.

قلاده چرمی سگ همراه با محل ایرتگ آیفون

راهنمای استفاده از قلاده ایرتگ

برای تنظیم کردن ایرتگ روی حیوان خانگی خود، ابتدا آن را با تلفن خود جفت کنید و به آن یک نام اختصاص دهید – یا از آنجایی که از آن برای ردیابی سگ یا گربه خود استفاده می کنید، یک نام سفارشی تایپ کنید. سپس، ایمیل و شماره تلفن خود را برای ثبت ایرتگ در Apple ID خود تأیید کنید.

برای علامت گذاری ایرتگ حیوان خانگی خود به عنوان گم شده، به Find My > Items در آیفون خود بروید و روی ایرتگ مناسب ضربه بزنید. انگشت خود را روی منو به سمت بالا بکشید تا گزینه‌های اضافی ظاهر شوند و گزینه Lost Mode را فعال کنید. «ادامه» را بزنید، سپس شماره تلفن یا ایمیلی را که می‌خواهید افراد با آن تماس بگیرند وارد کنید و «بعدی» را بزنید. در صفحه آخر، انتخاب کنید که آیا می خواهید هنگام یافتن مورد به شما اطلاع داده شود یا خیر، پیامی را که می خواهید در تلفن یاب نمایش داده شود را اضافه کنید و برای ذخیره همه چیز، “activate” را بزنید.

قلاده ایرتگ

قلاده ایرتگ چگونه با اندروید کار می کند؟

اگرچه ایرتگ یک محصول اپل است، اما می تواند در موارد خاصی توسط دستگاه های اندرویدی ردیابی شود. توجه داشته باشید که نمی‌توانید از آن به‌عنوان ردیاب استفاده کنید، اما می‌توانید زمانی که یک حیوان خانگی گم شده است، به تعیین مکان آن کمک کنید تا به صاحبش بازگردانده شود.

ایرتگ مجهز به یک باند فوق العاده گسترده است که به کاربران امکان می دهد اقلام خود را تا نیم اینچ ردیابی کنند. در داخل ردیاب نیز Near Field Communication [NFC] وجود دارد که تنها بخش از ایرتگ است که در واقع با اندروید سازگار است.

اگر حیوانی را پیدا کردید که قلاده او مجهز به ایرتگ بود، بالای دستگاه اندروید خود را به روی برچسب سفید رنگ ایرتگ برچسب بزنید و نگه دارید. سپس یک اعلان روی صفحه ظاهر می شود که برای رفتن به مرحله بعدی باید روی آن ضربه بزنید تا دنبال کنید.

 

اگر حیوان توسط صاحب در “حالت گمشده” قرار گرفته باشد، نحوه تماس با صاحب و بازگرداندن پت را به راحتی خواهید دید. یکی از تاثیرگذارترین قابلیت‌های ایرتگ این است که می‌توانید پیام حالت گمشده را در هر گوشی هوشمند دارای NFC و همچنین دستگاه‌های iOS مشاهده کنید.

قلاده ایرتگ

اما قلاده ایرتگ…

همانطور که مزیت های استفاده از قلاده ایرتگ را برای شما شمارش کردیم، لازم است برخی نکات را نیز بدانید:

  • محدوده بلوتوث تنها ۸۰۰ فوت تخمین زده می شود که برای پیدا کردن سگ گمشده به تنهایی با استفاده از تلفن شما به اندازه کافی بزرگ نیست.
  • اگر قلاده ایرتگ مناسبی را برای سگ خود انتخاب نکنید، سگ شما ممکن است بتواند ایرتگ را جدا کند، بخورد، یا به آن آسیب برساند.
  • ایرتگ را فقط می‌توان به یک Apple ID متصل کرد، بنابراین فقط یک عضو خانواده می تواند حیوانات خانگی را در هر لحظه ببیند و ردیابی کند.

 

اما به صورت کلی، قلاده ایرتگ می‌تواند یکی از بهترین اکسسوری‌های پت شما باشد و استفاده‌های زیادی از آن ببرید. این قلاده‌ها با توجه به نیاز پت و صاحبان طراحی شده و به همین خاطر می‌تواند بخش بزرگی از نگرانی‌های شما را از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *