مقالات

غذا خشک سگ رویال کنین | بهترین انتخاب در ایران

غذا خشک سگ رویال کنین

اسم غذا خشک سگ رویال کنین به گوش همه افرادی که به سگ‌های خود اهمیت می‌دهند رسیده است. برند غذا خشک سگ رویال کنین ، به خاطر تولید بهترین و متنوع‌ترین غذاهای سگ و گربه در جهان معروف شده است. در این مقاله از روتی پت ، ویژگی‌ها و تنوع غذا خشک سگ رویال کنین را با هم بررسی می‌کنیم. اگر شما هم به دنبال بهترین غذای خشک سگ هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

رویال کنین ساخت کجاست ؟

غذا خشک سگ رویال کنین در صنعت غذای حیوانات خانگی برند معروفی است. در جواب این سوال که رویال کنین ساخت کجاست باید بگوییم که شرکت رویال کنین توسط یک دامپزشک در سال ۱۹۶۸ در فرانسه تاسیس شد. این برند با در نظر گرفتن نژادهای مختلف، اندازه و مراحل زندگی سگ‌ها محصولات خود را تولید و به فروش می‌رساند.

غذا خشک سگ رویال کنین

اهمیت تغذیه درست سگ

تغذیه مناسب و استفاده از غذا خشک سگ رویال کنین برای سلامت و رشد حیوان دلبند شما بسیار مهم است. تغذیه درست، تأثیر قابل توجهی روی انرژی، سلامتی و مدت عمر سگ شما دارد. با انتخاب غذای خشک سگ رویال کنین می‌توانید از تغذیه سگ خود به شکل درستی مراقبت کنید.

چرا غذا خشک سگ رویال کنین برای حیوان ما بهتر است ؟

سگ‌ها فعالیت زیادی دارند و روزانه به یک منبع انرژی خوب برای جبران فعالیت‌های خود نیاز دارند. غذای خشک سگ رویال کنین به حیوان شما کمک می‌کند تا همیشه سطح انرژی خود را بالا نگه دارد. غذای خشک رویال کنین دارای آنتی اکسیدان و مواد مغذی‌ای است که به بالا رفتن سیستم ایمنی بدن سگ کمک می‌کند.

پروتئین موجود در غذای خشک سگ رویال کنین به سگ شما در هضم غذا و جذاب مواد مغذی آن کمک می‌کند. تغذیه درست و مواد مغذی که در هر نوع از غذا خشک سگ رویال کنین وجود دارد،  سلامت پوست و وضعیت کلی سگ شما را بهبود می‌بخشد.

فرمولاسیون اصلی غذای خشک رویال کنین

همان طور که گفتیم یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد غذا خشک سگ رویال کنین ، فرمول‌های مختلف بر اساس نژاد، اندازه و مراحل زندگی سگ‌هاست. در ادامه ویژگی های کلیدی غذا خشک رویال کنین در هر دسته بندی را به شما خواهیم گفت.

غذا خشک سگ رویال کنین

غذا خشک سگ رویال کنین بر اساس نژاد

ویژگی‌ای که غذا خشک سگ رویال کنین را از دیگر برندهای غذای حیوان خانگی متمایز می‌کند، تمرکز بر فرمول مخصوص نژادهای خاص است. نژادهای مختلف، نیازهای تغذیه‌ای منحصر به فردی دارند و برای همین دستور تهیه غذا خشک سگ رویال کنین برای هر کدام از نژادها متفاوت است و معیارهایی مثل اندازه نژاد، مو، میزان فعالیت، بهداشت و… در ساخت غذا خشک سگ رویال کنین تاثیر می‌گذارد.

برای خرید غذای خشک سگ رویال کنین برای نژادهای گلدن، رتریور، ژرمن شپرد، پودل، شیتزو، پامرانین و … کافی است به فروشگاه روتی پت سر بزنید.

غذا خشک سگ رویال کنین بر اساس مراحل مختلف زندگی و سایز

رویال کنین همچنین فرمول مخصوص غذا خشک سگ رویال کنین برای سن و سایزهای مختلف دارد. در کشور ما بیشتر از ۱۰۰ نژاد با سایزهای متفاوت زندگی می‌کنند. تنوع غذا خشک سگ رویال کنین به شما در پیدا کردن بهترین غذای مناسب کمک می‌کند.

سایز سگ‌ها در دسته بندی غذا خشک رویال کنین :

XSmall Adult – غذای سگ بالغ بسیار کوچک

Mini Indoor Adult – غذای سگ بالغ نژاد کوچک خانگی

Mini Adult – غذای سگ بالغ نژاد کوچک

Medium Adult – غذای سگ بالغ نژاد متوسط

Maxi Adult – غذای سگ بالغ نژاد بزرگ

·         غذای سگ رویال کنین پاپی

توله‌ها یا همان پاپی‌های شما می‌توانند از غذای سگ رویال کنین پاپی تغذیه کنند.  سگ‌های کوچک به ‌خاطر متابولیسم بالا، به تغذیه دقیق و مناسب با نیازهای خود، احتیاج دارند. در غذای سگ رویال کنین پاپی ، مقدار مناسبی پروتئین گوشتی، چربی سالم و مفید برای سلامت پوست و مو، اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ وجود دارد. سگ های کوچک با خوردن این غذای خشک رویال کنین علاوه بر رشد سالم، انرژی خوبی برای فعالیت‌های روزانه خود می‌گیرند.

ویژگی غذا خشک سگ رویال کنین :

  • تقویت عملکرد دفعای توله
  • کمک به رشد
  • غنی از ویتامین و مواد معدنی
  • سلامت پوست و مو
  • پشتیبانی از عملکرد قلب

·         غذای خشک سگ رویال کنین مینی ادالت

سگ‌هایی که اندازه متوسط دارند باید از غذای خشک سگ رویال کنین مینی ادالت تغذیه کنند. برای سگ‌هایی مثل بیگل، باس، هاسکی، پاگ و … به سراغ خرید غذای خشک سگ رویال کنین مینی ادالت بروید.

·         غذای خشک سگ رویال کنین ادالت

رشد سگ‌های بزرگ‌تر نسبت به باقی سگ‌ها بیشتر به چشم می‌آید.  به خاطر سرعت رشد بالای سگ‌های سایز بزرگ، رژیم غذایی آن‌ها باید کنترل شود. هر مرحله از زندگی نیازهای تغذیه‌ای متفاوتی دارد و این برند معروف، فرمول‌های غذا خشک سگ رویال کنین را برای حمایت از رشد سالم، نگهداری و پیری سگ‌ها در هر مرحله‌ای طراحی می‌کند.

نکته مهم

  • سگ‌های نژاد کوچک، وقتی به رشد کامل برسند و وارد سن ۹ تا ۱۲ ماهگی شوند، می‌توانند از غذای خشک سگ رویال کنین مینی ادالت استفاده کنند.
  • سگ‌های با نژاد متوسط وقتی وارد سن ۱۲ تا ۱۴ ماهگی یعنی سن بلوغ کامل می‌شوند، می‌توانند از غذا خشک سگ رویال کنین برای مراحل بعد استفاده کنند.
  • سگ‌های نژاد بزرگ از ۱۲ تا ۲۴ ماهگی ممکن است آماده استفاده از غذا خشک سگ رویال کنین ادالت نباشند.

شما در روتی پت می‌توانید غذا خشک سگ رویال کنین را بر اساس مراحل مختلف زندگی، اندازه و نژاد خریداری کنید. برای راهنمایی دقیق‌تر می‌توانید با پشتیبانی روتی پت در تماس باشید.

غذا خشک سگ رویال کنین بر اساس بهداشت و سلامت

همان طور که گفتیم این برند معروف فکر همه جا را کرده و برای هر دسته از حیوانات، غذای مخصوص خودشان را تولید می‌کند. این برند، مجموعه‌ای از رژیم‌های تخصصی را برای مشکلات سلامتی مختلف ارائه می‌دهد. این رژیم‌ها شامل مواردی مانند مدیریت وزن، حساسیت گوارشی، حالت‌های مختلف پوست و مو، تقویت مفاصل و … است. مواد مغذی تشکیل دهنده هر کدام از غذا خشک سگ رویال کنین برای هر کدام از این بیماری‌ها متفاوت است و می‌تواند کمک بزرگی برای تقویت سگ شما و بهبود کامل او باشد.

غذا خشک سگ رویال کنین

غذای رویال کنین سگ عقیم شده

اگر سگ شما عقیم شده، باید از غذای رویال کنین سگ عقیم شده استفاده کنید. وقتی سگ عقیم می‌شود، سوخت و ساز بدن او تغییر می‌کند و به رژیم غذایی خاصی احتیاج پیدا می‌کند. غذای رویال کنین سگ عقیم شده ، تمام آن چیزی است که این رژیم غذایی به آن احتیاج دارد.

غذای رویال کنین سگ عقیم شده دارای مقادیر کافی ال کارنیتین است که سرعت بهبود سگ شما را بیشتر می‌کند. خطر اضافه وزن و چاقی  برای سگ‌های عقیم شده نسبت به باقی سگ‌ها بیشتر است. در کنار پیاده روی و بازی سگ برای افزایش میزان فعالیت آن‌ها، از غذای رویال کنین سگ عقیم شده استفاده کنید که به طور اختصاصی برای سگ‌های بالای ۱۰ ماه تولید شده است.

·         ویژگی‌های غذای رویال کنین سگ عقیم شده :

  • مخصوص سگ نژاد کوچک ( با وزن ۱ تا ۱۰ کیلوگرم )
  • حفظ وزن و جلوگیری از چاق شدن
  • پروتئین بالا و چربی پایین
  • L carnitine برای افزایش سوخت و ساز بدن
  • مناسب برای دهان و دندان
  • کنترل پر خوری
  • از بین بردن پلاک دندان

غذا خشک سگ رویال کنین برای بیماری های مختلف

غذا خشک سگ رویال کنین فقط به موارد بالا محدود نمی‌شود. اگر سگ شما بیماری‌های شایعی دارد، می‌توانید از دسته بندی غذاهای زیر برای او استفاده کنید. برای مثال غذا خشک سگ رویال کنین برای دستگاه گوارش، به خاطر اهمیت ویژه‌ای که این ارگان دارد، می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات گوارشی آن‌ها را حل کند. برای توضیحات دقیق‌تر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

غذا خشک سگ رویال کنین برای دستگاه گوارش، برای مشکلات ادرار، کلیه، قند و پوست

 

 

آیا می‌توانم تغذیه سگم را به طور ناگهانی به رویال کنین تغییر دهم ؟

برای تغییر تغذیه به غذا خشک سگ رویال کنین باید این کار را با نظر دامپزشک انجام دهید. ممکن است تغییر ناگهانی با اختلالات گوارش همراه شود پس باید حسابی مراقب این موضوع باشید. در صورتی که سگ شما با غذایی که می‌خورد مشکلی ندارد، بهتر است که غذای او را به آرامی تغییر دهید.

چگونه می‌توانم غذای مناسب رویال کنین برای سگم را تشخیص دهم ؟

در انتخاب غذا خشک سگ رویال کنین باید به نیازهای سگ خود توجه کنید. این نکات به شما کمک می‌کند تا بهترین غذا خشک سگ را تهیه کنید. همان طور که گفتیم برای خرید غذای خشک سگ رویال کنین باید به نژاد سگ، سن سگ، فعالیت فیزیکی، وضعیت سلامتی و پیشنهاد دامپزشک توجه کنید.

قیمت رویال کنین چقدر است ؟

همان طور که می‌دانید وارد کردن محصولات اورجینال رویال کنین در شرایطی که نمایندگی رسمی رویال کنین در ایران نیست، کمی سخت است. قیمت غذا خشک سگ رویال کنین به وزن، نژاد، سن سگ و ترکیبات به کار رفته در آن بستگی دارد. برای دریافت قیمت رویال کنین به فروشگاه روتی پت سر بزنید.

نمایندگی رسمی رویال کنین

در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی رویال کنین در ایران وجود ندارد؛ اما پت شاپ روتی پت محصولات اورجینال این برند، از جمله غذا خشک سگ رویال کنین را مستقیم وارد ایران می‌کند. برای اطمینان از اصالت کالا باید به هولوگرام FRESH PACK  روی بسته بندی محصول توجه کنید که نشان دهنده محصول اورجینال است. در سایت روتی پت می‌توانید تمام محصولات و غذا خشک سگ رویال کنین را مشاهده کنید. برای خرید غذای خشک سگ رویال کنین ، به روتی پت اعتماد کنید.

خرید غذای خشک سگ رویال کنین از روتی پت

فروشگاه روتی پت تمام محصولات خود را به صورت مستقیم از ترکیه، امارات و اروپا وارد می‌کند. شما می‌توانید برای خرید غذای خشک سگ رویال کنین سفارش خود را در سایت ثبت کنید و  اگر محصول مورد نظر شما در سایت موجود نیست، به پشتیبانی روتی پت پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *