مقالات

دکمه ارتباطی سگ | راهی ساده برای حرف زدن با سگ

آموزش حرف زدن به سگ

سگ‌ها بدون شک جزو موجودات دوست داشتنی هستند و به عنوان حیوان خانگی در قلب بسیاری از انسان‌ها جا دارند. سگ‌ها علاوه بر باهوش بودن، شخصیت، احساسات و توانایی یادگیری زبان انسان را نیز دارند. با راه اندازی سیستم ساده دکمه ارتباطی سگ ، رؤیای حرف زدن با سگ‌ ها ، یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شده است؛ دکمه ارتباطی سگ ، جدیدترین راهی است که به شما فرصت ارتباط با سگ را می‌دهد. در این مقاله، روتی پت قصد دارد تا شما را با جدیدترین محصول خود برای حرف زدن با سگ ، به شما معرفی کند. در ادامه مقاله می‌توانید راه‌ حرف زدن با سگ و آموزش صحبت با سگ را یاد بگیرید.

دکمه ارتباطی سگ

دکمه سگ چیست و چه کاربردی دارد ؟

دکمه ارتباط با سگ یک ابزار هوشمند محسوب می‌شود که به انسان‌ها امکان برقراری ارتباط با سگ خانگی‌شان را می‌دهد. شما یک دستگاه ضبط دارید که با فشار دادن آن، صدای ضبط شده پخش خواهد شد. این صدا می‌تواند هر چیزی باشد. این دکمه سگ طوری طراحی شده تا سگ‌ها به آن علاقه نشان دهند و بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. طرز کار این دستگاه به این صورت است که شما تنها از یک دکمه سگ شروع می‌کنید و صدای خود را در آن ضبط می‌کنید.

سگ شما با آموزش‌هایی که طی چندین روز دیده و با فشار دادن هر کدام از دکمه‌های مورد نیازش با تصویری که روی دکمه ارتباطی سگ قرار دارد و شنیدن آن، می‌تواند با شما حرف بزند. این دستگاه انقلاب بزرگی برای انسان‌ها و سگ‌هایشان است و راه را برای حرف زدن با سگ ‌ها باز کرده و می‌تواند به تقویت ارتباط میان انسان و سگ کمک کند.

چرا صحبت با سگ مهم است ؟

شاید برخی از شما فکر کنید که حرف زدن با سگ ، یک کار بیهوده و بچگانه به نظر برسد اما در واقع حرف زدن با سگ می‌تواند فواید زیادی به همراه داشته باشد. برخی از این مزایای حرف زدن با کمک بهترین دکمه ارتباطی سگ را به شما می‌گوییم.

حرف زدن با سگ

مزایای حرف زدن با سگ

فواید ارتباط با سگ را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

·        افزایش هوش و خلاقیت سگ

هر سگی توانایی یادگیری ۵۰۰ کلمه را دارد؛ هنگام حرف زدن با سگ خود، شما به او کلمات و عبارات جدید زیادی را یاد می‌دهید و با این کار مغز او را برای یادگیری تحریک می‌کنید. سگ‌ها مثل کودکان، دارای توانایی یادگیری زبان هستند و می‌توانند به صورت منطقی و خلاقانه فکر کنند و راه حل‌های جدید برای ارتباط با شما پیدا کنند.

·        افزایش رابطه بین سگ و شما

دکمه سگ و حرف زدن با سگ باعث می‌شود تا حیوان دلبندتان به شما واکنش‌های بیشتری نشان دهد و احساس نزدیکی بیشتری کند. شما هم با استفاده از دکمه ارتباطی سگ می‌توانید بهتر متوجه نظرات، خواسته‌ها و احساسات او شوید. دکمه سگ وسیله‌ای می‌شود که باعث همدلی و عشق بین شما و سگتان خواهد شد.

دکمه ارتباطی سگ

·        افزایش راحتی سگ

دکمه ارتباطی سگ ، وسیله‌ای است که سگ شما را راضی‌ و راحت‌تر می‌کند. سگ‌هایی که قادر به صحبت کردن هستند، استرس و اضطراب کمتری دارند و ارتباط فوق العاده‌ای با شما برقرار می‌کنند. همچنین دکمه سگ و صحبت با سگ باعث می‌شود که سگتان را فعال و خوشحال نگه دارید.

حتما بخوانید: قلاده ردیاب سگ چیست؟

چالش های حرف زدن با سگ

قطعاً صحبت با سگ بدون چالش نخواهد بود. در اینجا به چند مورد از جدی‌ترین چالش‌هایی که در زمان استفاده از دکمه ارتباطی سگ به آن بر می‌خورید را به شما خواهیم گفت تا آمادگی لازم را برای کار کردن با دکمه سگ داشته باشید.

ارتباط با سگ

·        نیاز به زمان و تلاش

آموزش حرف زدن به سگ خود چه با دکمه سگ و چه با ارتباط گرفتن با سگ ، ممکن است مدت زمان زیادی به تلاش شما نیاز داشته باشد. شما باید با سگ خود تمرین کنید و به او پاداش و تشویقی بدهید. همچنین باید با تغییرات رفتاری و عاطفی سگ خود کنار بیایید.

·        نیاز به فضای مناسب

برای استفاده از دکمه ارتباطی سگ ، شما باید فضای کافی در خانه خود داشته باشید. باید دکمه‌های ارتباطی سگ را در جایی قرار دهید که سگ بتواند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشد و همچنین از برخورد با اشیا دیگر جلوگیری کند.

·        نیاز به صبر و تحمل

ممکن است سگ شما در ابتدا نسبت به دکمه های ارتباطی سگ کنجکاو باشد و به طور تصادفی یا بازیگوشانه آن‌ها را فشار دهد. این می‌تواند باعث شود که شما صدای مکرر و مزاحم دکمه صوتی سگ را بشنوید. برای گرفتن نتیجه بهتر از دکمه سگ ، باید صبر و تحمل کافی داشته باشید و سگ خود را مجبور نکنید تا از دکمه‌ها استفاده کند.

خرید دکمه ارتباطی سگ

چگونه به سگ حرف زدن را یاد بدهید ؟

حالا که فواید و چالش‌های حرف زدن با سگ خود را می‌دانید، به فکر روش‌های مناسب آموزش حرف زدن به سگ خود باشید. در این قسمت ما به شما آموزش حرف زدن به سگ ، با دکمه ارتباط سگ را خواهیم گفت.

نحوه آموزش حرف زدن به سگ با دکمه ارتباطی سگ

روش تقویت مثبت یک روش پر کاربرد و مؤثر برای آموزش حرف زدن به سگ است. در این روش، شما باید حیوان خود را برای فشار دادن دکمه سگ درست ، تشویق کنید و به او پاداش دهید. در ابتدا می‌توانید با یک دکمه سگ ساده مثل دکمه سگ برای غذا شروع کنید و به تدریج تعداد و پیچیدگی آن‌ها را افزایش دهید. نحوه اجرای این روش به شرح زیر است:

ابتدا دکمه ارتباطی سگ را انتخاب کنید که یک کلمه یا عبارت ساده را پخش می‌کند. مثلاً می‌توانید از دکمه کلمه غذا یا آب شروع کنید.

سپس دکمه سگ را در جایی قرار دهید که سگ بتواند به آن دسترسی داشته باشد. مثلاً می‌توانید آن را روی زمین یا روی یک سطح پایین بگذارید.

بعد از آن سگ خود را به دکمه نزدیک کنید و با صدای بلند اسم غذا را بیاورید و دکمه را فشار دهید. این کار را چند بار تکرار کنید و هر بار برای سگتان مقداری غذا بریزید تا او با آوای این کلمه و دکمه صوتی مربوطه آشنا شود.

حالا سگتان را تشویق کنید که خودش دکمه را فشار دهد. می‌توانید با استفاده از اشاره، لمس، نگاه و یا صدای خود، او را به سمت دکمه صوتی سگ هدایت کنید. هر وقت که او دکمه سگ را فشار داد تا با شما صحبت کند، تشویق کردن او را فراموش نکنید.

این فرآیند را تکرار کنید تا زمانی که سگ بتواند به طور مستقل و قطعی دکمه را فشار دهد. وقتی آموزش یک دکمه ارتباطی سگ را تمام کردید، به سراغ یاد دادن باقی دکمه‌ها رفته و همین روال را ادامه دهید.

نکات مهم در آموزش با دکمه سگ

در هر روشی که برای استفاده و آموزش با دکمه سگ انتخاب می‌کنید، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

ارتباط با سگ

·        صبر و تکرار

اغلب افرادی که دکمه ارتباطی سگ را خریداری می‌کنند، صبور نیستند و خیلی سریع بعد از نا امید شدن، استفاده از دکمه سگ را کنار می‌گذارند. ارتباط با سگ یک فرآیند طولانی و پچیده است که نیاز به صبرو تکرار دارد. شما نباید انتظار داشته باشید که سگتان در چند روز یا چند هفته، قادر به صحبت کردن شود. بلکه باید با تلاش مستمر و منظم، سگ خود را به حرف زدن عادت دهید. همچنین باید در نظر داشته باشید که بعضی از سگ‌ها ممکن است سریع‌تر از بقیه، حرف زدن را یاد بگیرند. این موضوع بستگی به عوامل مختلفی مانند نژاد، سن، شخصیت، علاقه و … دارد.

در مجله بیاتو عروسی می‌توانید آموزش ۷ ترفند جالب به سگ‌ها را مطالعه کنید.

·        تعامل و تشویق

دکمه سگ و صحبت با سگ نیاز به تعامل و تشویق دارد؛ شما باید با سگ خود در حین آموزش صحبت کنید و او را آرام کنید. همچنین استفاده از پاداش و تشویقی را فراموش نکنید. پاداش می‌تواند خوراکی، بازی، بغل یا هر چیز دیگری باشد که سگ دوست دارد. این کار باعث می‌شود که سگ خود را مشتاق و با انگیزه نگه دارید و اعتماد به نفس او را افزایش دهید.

حرف زدن با سگ

·        تغییر و تنوع

آموزش دکمه ارتباطی سگ به او، نباید یکنواخت و خسته کننده باشد. شما باید در حین آموزش، تغییر و تنوع ایجاد کنید. مثلاً می‌توانید دکمه های صوتی را جا به جا کنید، کلمات و عبارات جدید را به سگ خود یاد بدهید و کارهایی که او دوست دارد را انجام دهید.

خرید دکمه ارتباطی سگ از روتی پت

دکمه ارتباطی سگ برای افزایش فعالیت جسمانی سگ و تعامل او با شماست. برای حرف زدن با سگ خود، شما باید نیازهای او را بشناسید. با استفاده از دکمه ارتباطی سگ می‌‌توانید نیازهای او را به راحتی تشخیص دهید و زندگی را برایش راحت‌تر کنید. پت شاپ روتی پت این محصول عالی را برای شما موجود کرده و شما می‌توانید به راحتی و با بهترین قیمت، خریداری کنید.

محصولات روتی پت اورجینال هستند و مستقیماً از ترکیه، اروپا و امارات وارد می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی روتی پت در تماس باشید. اگر محصولی نیاز دارید که در سایت موجود نیست، کافیست از ما بخواهید تا سفارش اختصاصی شما را ثبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *