مقالات

دوربین کنترل حیوانات خانگی ، مراقبت دائم از پت

دوربین مداربسته حیوانات

اگر نگران تنها گذاشتن سگ یا گربه خود در خانه هستید، یک دوربین کنترل حیوانات کمک خوبی برای شما خواهد بود. احتمالاً از دیدن رفتارهای حیوانات خود در خانه لذت می‌برید؛ اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی که شما خارج از منزل هستید؟ آیا گربه کوچک شما ساکت روی مبل می‌نشیند یا سگ شما از خانه بیرون می‌رود؟ راستش همه ما موقع تماشای انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها، مراقب عروسک‌هایمان بودیم که وقتی نگاهشان نمی‌کنیم، چگونه رفتار می‌کنند. حالا با کمک دوربین خانگی کنترل از راه دور حیوانات می‌توانیم مراقب حیوانات محبوبمان باشیم نه عروسک‌هایمان! دوربین مداربسته کنترل سگ و گربه یک پنجره جدید و جذاب به دنیای پنهان حیوانات شماست؛ در ادامه با روتی پت همراه باشید.

دوربین کنترل حیوانات

دوربین کنترل حیوانات خانگی چیست ؟

دوربین‌ کنترل حیوانات با فناوری خود، زندگی را برای شما راحت می‌کنند؛ این فناوری نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از رفتارها و حالات حیوان خانگی‌تان باخبر شوید، بلکه ارتباط عمیق‌تری با آن‌ها برقرار کنیم. حتماً می‌پرسید که چگونه یک دوربین مداربسته حیوان خانگی باعث می‌شود تا با پت خود ارتباط بگیرید؛ بعضی از این دوربین‌ها، مانند دوربین خانگی کنترل از راه دور سگ اسکای می با فناوری صدای دو طرفه کار می‌کنند. در ادامه راجع به این دوربین به طور کامل توضیح خواهیم داد.

عملکرد دوربین کنترل از راه دور حیوانات

اگرچه انسان‌ها و حیوانات در دو دنیای متفاوت هستند اما به خاطر عشق و محبتی که وارد زندگی ما کردند، این دو دنیا به یکدیگر وصل شد. دوربین کنترل حیوانات ، نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا از راحتی حیوانات خود هنگام دور بودن از آن‌ها اطمینان حاصل کنید، بلکه ارتباط شما با گربه یا سگتان را به یک سطح جدید ارتقا می‌دهد.

خیلی از افرادی که در خانه خود پت نگهداری می‌کنند، همیشه ترس تنها ماندن آن‌ها در خانه را دارند. اگر اتفاقی برای گربه بازیگوش یا سگ کنجکاوتان بیفتد چه؟ نکند پنجره باز شود و پرنده پر بزند و برود؟ همه این‌ها فقط با یک دوربین خانگی کنترل از راه دور حل می‌شود؛ نحوه کار این دوربین‌ها مانند دوربین‌های مداربسته معمولی است و این امکان را می‌دهد تا به طور زنده و در هر زمان مشاهده کنید که چه اتفاقی در دنیای کوچک و دوست داشتنی حیواناتتان رخ می‌دهد.

دوربین کنترل از راه دور سگ

دوربین مداربسته حیوان خانگی چگونه کار می کند ؟

دوربین‌ خانگی کنترل از راه دور به شما این امکان را می‌دهد تا از هر جایی که هستید، مراقب حیوانات خود باشید. حالا بیایید نگاهی به نحوه کار این دوربین‌ها بیندازیم:

·        لنز و حسگر

دوربین کنترل حیوانات مجهز به یک لنز تصویری با کیفیت بالاست که مسئول ثبت و ضبط تصاویر و فیلم‌های پت شماست. همچنین بعضی از این دوربین‌های پیشرفته، دارای حسگرهای تصویر برای تشخیص حرکت، نور، دید در شب و … هستند.

·        حسگر های حرکنی

بسیاری از دوربین های کنترل از راه دور ، مجهز به حسگرهای حرکتی هستند که در صورت تشخیص حرکت در محیط، فیلمبرداری را آغاز می‌کنند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا از لحظات مهم و جذاب حیوانات خود در زمانی که حضور ندارید، باخبر شوید.

·        اتصال به شبکه بی سیم

این دوربین‌ها از اتصال بی سیم و شبکه وای فای یا از طریق کابل‌های شبکه به اینترنت متصل می‌شوند. این ارتباط، امکان مشاهده زنده تصاویر و ویدئوها از طریق تلفن هوشمند را به شما می‌دهد.

در وبلاگ روتی پت بخوانید: قلاده ردیاب سگ – راهی برای در امان ماندن حیوان خانگی شما

دوربین مداربسته حیوانات

·        ذخیره سازی و پخش ویدئو

دوربین کنترل حیوانات انواع مختلفی دارند؛ بعضی از آن‌ها دارای حافظه داخلی هستند که اجازه ضبط و ذخیره تصاویر و ویدئو ها را دارند.

·        اپلیکیشن

تمام دوربین های کنترل حیوانات، یک اپلیکیشن و نرم افزار مخصوص خود را دارند و از این طریق می‌توانید گوشی همراه خود را به دوربین مداربسته حیوانات متصل کنید. این اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا ویدئوها را پخش کنید، تنظیمات دوربین را تغییر دهید، اعلان‌های تشخیص صدا و حرکت را دریافت کنید و از همه مهم‌تر با حیوان خود صحبت کنید.

چرا به دوربین کنترل حیوانات احتیاج داریم ؟

استفاده از دوربین های کنترل حیوانات می‌تواند برای موارد مختلفی اهمیت داشته باشد که در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می‌کنیم:

·        مراقبت دور از خانه

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از دوربین مداربسته حیوانات خانگی، مراقبت از آن‌ها در زمانی است که ما در خانه حضور نداریم. با وجود این دوربین‌ها می‌توانیم در هر زمان و مکانی پت‌های خود را مشاهده کنیم و در صورت نیاز، واکنش مناسبی نسبت به وضعیت آن‌ها ارائه دهیم.

·        مراقبت از خود خانه

شاید کمتر کسی در خانه خود دوربین مداربسته نصب کند اما اگر سگ یا گربه داشته باشید، وجود این دوربین‌های پیشرفته از خانه شما هم مراقبت می‌کند. همان‌طور که گفتیم حسگرها صوتی و حرکتی دوربین کنترل حیوانات به سرعت برای شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کنند و در صورت وارد شدن یک غریبه شما به راحتی متوجه خواهید شد.

دوربین کنترل حیوانات

·        پیگیری وضعیت حیوانات

برخی از حیوانات کوچک ما، خصوصاً در بیماری‌ها یا وضعیت‌های استرس‌زا ممکن است نیاز به نظارت دائمی داشته باشند. با دوربین مداربسته حیوان خانگی ، می‌توانید وضعیت فیزیکی و رفتاری حیوان را به طور کامل بررسی و مشاهده کنید و در صورت نیاز سریعاً خود را به خانه برسانید.

·        آرامش روانی برای شما

استفاده از دوربین کنترل حیوانات به صاحبان آن‌ها اجازه می‌دهد از در امان بودن حیواناتشان در هر زمان و مکانی اطمینان حاصل کنند. این امر می‌تواند باعث آرامش روحی – روانی شما شود و به خارج شدن‌های طولانی مدت از خانه کمک کند.

·        آموزش و سنجش رفتار

با استفاده از دوربین کنترل از راه دور حیوانات خانگی ، می‌توانید به بهترین شکل به حیوانتان آموزش دهید. با مشاهده رفتارها و واکنش‌های این موجودات کوچک به راحتی متوجه سلیقه و الگوهای رفتاری آن‌ها می‌شوید و روش‌های تربیتی خوبی برای آن‌‌ها پیدا می‌کنید.

·        ذخیره لحظات ناب

بسیاری از خانواده‌ها که در خانه از حیوانی نگهداری می‌کنند، همیشه مشتاق این هستند تا صحنه‌های جذابی که به صورت اتفاقی پیش میایند را ثبت کنند. حالا با وجود یک دوربین کنترل حیوانات خانگی شما به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

دوربین کنترل حیوانات

بهترین دوربین کنترل حیوانات کدام است ؟

یکی از بهترین دوربین‌هایی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، دوربین کنترل از راه دور سگ اسکای می است. این دوربین مانند هر دوربین دیگری کاری می‌کند تا هر کجای دنیا که باشید، بتوانید سگ، گربه یا هر پت دیگری که دارید را مشاهده کنید. این دوربین کنترل از راه دور سگ به دلیل ویژگی‌های خوب خود، توانسته تا به بهترین دوربین مداربسته سگ و گربه تبدیل شود.

ویژگی های دوربین خانگی کنترل از راه دور حیوانات

همان طور که گفتیم این دوربین‌ها شما را مأیوس نخواهند کرد. از ویژگی‌های این دوربین با کیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        مخزن غذا

اولین و برترین ویژگی دوربین کنترل حیوانات ، مخزن غذای اتوماتیک آن است. قبل از اینکه برای سر کار رفتن از خانه خارج شوید، غذا و تشویقی‌های مورد علاقه سگتان را داخل مخزن غذا بریزید و هر زمان و هر جا که هستید، به او غذا بدهید.

·        صدا دو طرفه

یکی از ویژگی‌های جالب این دوربین مداربسته حیوان خانگی ، قابلیت پخش صدای دو طرفه است. شما با استفاده از تنظیمات تلفن هوشمند و دوربین نظارتی سگ می‌توانید کاری کنید تا صدای دوست خود را بشنوید و اگر خواستید با او صحبت کنید. از این قابلیت برای آرام کردن سگ یا پت خود استفاده کنید تا او کمتر احساس تنهای کند.

·        کیفیت فوق العاده

این دوربین فوق العاده با کیفیت ۱۰۸۰ فیلم‌برداری می‌کند؛ کیفیت full hd این دوربین باعث می‌شود تا عکس و تصاویر با کیفیت از حیوان دلبند خود داشته باشید.

دوربین نظارتی حیوان خانگی

·        دوربین

دوربین دید در شب اسکای می زوم قدرت زوم ۴ برابری دارد؛ شما با وجود این دوربین قوی تمام خانه خود را زیر نظر خواهید داشت حتی در تاریک شب!

·        اتصال به وای فای

این دوربین کنترل حیوان خانگی به راحتی به وای فای وصل می‌شود؛ این موضوع کار شما را برای کنترل ۲۴ حل می‌کند.

اطلاعات دوربین کنترل حیوانات اسکای می

این دوربین فوق العاده از برند اسکای می، فقط یک کیلوگرم وزن دارد؛ ابعاد آن ۲۳*۱۵ است و در نوع خود بهترین است.

شما این دوربین را توسط کابل شارژ و آداپتور مخصوص شارژ می‌کنید و دیگر به باتری احتیاجی نخواهید داشت.

دوربین مداربسته سگ

خرید دوربین کنترل حیوانات اسکای می از پت شاپ روتی پت

روتی پت در حال حاضر بهترین پت شاپ محصولات خارجی معتبر و اورجینال است که اجناس خود را به صورت مستقیم از امارات، ترکیه و اروپا وارد می‌کند. دوربین کنترل حیوانات اسکای محصول دیگری است که می‌تواند زندگی شما را راحت کند.

شاید در کودکی نتوانستید مثل داستان اسباب بازی‌ها مراقب حرکات عروسک‌های خود باشید اما حالا با دوربین فوق العاده با کیفیت ما می‌توانید از سگ و گربه خود مراقبت کنید. برای دیدن تصاویر این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی روتی پت تماس بگیرید و از صفحه این محصول در پت شاپ دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *