مقالات

بهترین دامپزشک های تهران | مرداد ۱۴۰۳ + شماره و آدرس

دامپزشک در تهران

انتخاب یک پزشک خوب برای سگ و گربه ها، یکی از چالش‌های هر صاحب پت است؛ چرا که سلامت و تندرستی سگ و گربه ها برای صاحبان آن ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بهترین دامپزشک های تهران و یک متخصص باید بتواند مشکل حیوان خانگی شما را به درستی تشخیص دهد و بهترین راه‌های درمانی را به شما معرفی کند؛ چرا که حیوانات خانگی، بسته به نوع و نژاد، حساسیت‌های زیادی دارند. روتی پت در ادامه لیست بهترین دامپزشکان تهران را به شما معرفی می‌کند. این لیست حاصل تجربه چندین حیوان خانگی و صاحبان آن‌ها به دست آمده است. توجه کنید که برای هر نوع از بیماری و درمان حیوان خانگی خود، لازم است تحقیق مناسبی برای انتخاب دامپزشک انجام دهید؛ در ادامه با روتی پت همراه باشید.

دکتر رهنما، دامپزشک داخلی در مرکز دامپزشکی نبات

اگر به دنبال دامپزشکی در شمال تهران هستید، دکتر جواد رهنما، یکی از دامپزشک های دلسوز شهر تهران است که روند تشخیص و درمان حیوانات خانگی را به خوبی دنبال می‌کند. این دامپزشک، متخصص داخلی حیوانات خانگی است و می‌تواند پت های شما را در موردهای مربوط به گوارش، پوست و مو، کلیه، کبد، و… درمان کند.

آدرس مرکز دامپزشکی نبات : نیاوران، مجتمع اطلس مال، طبقه ۶ اداری (A6) واحد ۸

شماره تماس : ۰۲۲۶۳۷۹۶۱۱

بهترین دامپزشک تهران روتی پت

دکتر افروز، دامپزشک و جراح در دامپزشکی دکتر افروز

عقیم کردن یا نکردن حیوانات خانگی، یکی از مسائلی است که ذهن صاحب پت را به شدت درگیر می‌کند. اگر تصمیم به عقیم کردن حیوان خانگی خود گرفتید، دکتر افروز یکی از بهترین گزینه‌های شماست. اگر به دنبال دامپزشکی در شمال تهران هستید، دکتر افروز تجربه بالایی در خصوص حیوانات خانگی و کیس‌های مختلف آن‌ها دارد و به همین خاطر است که می‌تواند کمک بسیاری به پت‌های شما کند.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ظفر( دستگردی)، خیابان بابک بهرامی،  پلاک ۹۴، طبقه سوم، واحد ۳۰۱

شماره تماس:

۰۲۱۸۸۷۸۱۹۹۹

۰۲۱۸۸۵۶۰۰۰۲

بهترین دامپزشک تهران روتی پت

دکتر علیرضا صادقی نژاد متخصص بیماری های پت

یکی از بهترین دامپزشکان دلسوز، آرام و با دانش بالا، دکتر علیرضا صادقی نژاد است. اگر مشکل حیوانات خانگی شما را هیچ پزشکی نمی‌تواند تشخیص دهد، سراغ دکتر صادقی نژد در محله زعفرانیه بروید. اگر به دنبال دامپزشکی در شمال تهران هستید، دکتر صادقی نژاد با صبر و دلسوزی به اندازه کافی برای پت شما وقت می‌گذارد و او را درمان می‌کند. دکتر صادقی نژاد با بیش از چند دهه تجربه، به عنوان یکی از بهترین دامپزشکان تهران شناخته می‌شود.

آدرس کلینیک دامپزشکی دکتر صادق نژاد : منطقه ۱، ولي عصر، خیابان مقدس اردبيلي (زعفرانيه)، نبش کوچه شيرين، ساختمان پزشکان ۱۰۴

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۰۱۱۷۴۸

بهترین دامپزشک تهران روتی پت

یمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین

یکی از بهترین مراکزی که بهترین دامپزشکان تهران در آن مستقر هستند، بیمارستان حیوانات درین است. این مرکز به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان حیوانات خانگی از جمله سگ، گربه، پرنده و … ۷ طبقه دارد. اگر به دنبال دامپزشکی در شرق تهران هستید، دامپزشکان درین در زمینه‌های:

  • داخلی و قلب| جراحی| ارتوپدی | دندانپزشکی| جرم گیری| فیزیوتراپی| آبدرمانی | واکسیناسیون | عقیم سازی | جراحی بافت‌های نرم چشم پزشکی حیوانات | نژاد شناسی | متخصص پرندگان | متخصص پرنده‌های زینتی| آزمایشگاه | انگل زدائی | سرم تراپی | پانسمان | الکتروکاردیوگرافی | رادیولوژیی | سونوگرافی | کاشت میکروچیپ، | رژیم درمانی و امور تغذیع و …

تخصص و مهارت خاصی دارند. شما می‌توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر به دامپزشکان تهران در این بیمارستان حیوانات مراجعه کنید.

آدرس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین : بزرگراه رسالت   (شهید سلیمانی ) غرب به شرق    بعد از میدان رسالت و چهارراه سر سبز – بین آیت و مدائن  پلاک ۵۸۴

شماره تماس :

۰۲۱۷۷۱۳۰۵۴۰

۰۲۱۷۷۱۳۰۵۴۱

بهترین دامپزشک تهران

کلینیک دامپزشکی هیل با بهترین متخصصان و جراح حیوانات

از بهترین کلینیک‌ های دامپزشکی تهران می‌توان کلینیک هیل اشاره کرد. اگر به دنبال دامپزشکی در شرق تهران هستید، این مرکز در منطقه هروی واقع شده است و با تیم پزشکان حرفه‌ای، خدمات مختلفی را به پت‌ها و صاحبان آن‌ها ارائه می‌دهد. خدماتی که این کلینیک دارد شامل: تشخیص و درمان، آزمایش‌های دقیق، رادیولوژی، اندوسکپی، اولتراسونوگرافی، ایکوگرافی، واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، دندانپزشکی، اصلاح و شست و بو، پت شاپ و … است. تمام دامپزشک های تهران که در این مرکز فعالیت دارند، با صبر و حوصله به درمان بیماری پت شما می‌پردازند پس جای هیچ نگرانی برای شما باقی نمی‌ماند.

آدرس کلینیک دامپزشکی هیل : تهران، میدان هروی، میدان ملت، ابتدای خیابان امیر کیانوش، پلاک ۱۳

شماره تماس :

۰۲۱۲۶۳۱۵۲۳۷

۰۲۱۲۶۳۱۵۲۳۸

بهترین دامپزشک تهران

دکتر فتاحیان، دامپزشک و جراح در دامپزشکی دکتر فتاحیان

اگر به دنبال دامپزشکی در شمال تهران هستید، از دامپزشک های خوب تهران می‌توان به دکتر فتاحیان اشاره کرد. ایشان با تاسیس دامپزشکی تهران با نام خود، در طی این‌ سال‌ها به عنوان بهترین دکتر حیوانات خانگی شناخته شده هستند. از چک آپ، واکسن، میکروچیپ، جراحی حیوانات، دندانپزشکی حیوانات، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اصلاح و پت شاپ در این کلینیک، نهایت استفاده را بکنید. آندوسکپی و اعزام پزشک به محل دو مورد از ویژگی های بهترین دامپزشکی در تهران است.

روزهای عادی : از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

روزهای پنجشنبه : از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

روزهای جمعه : از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

تعطیلات رسمی : تعطیل

آدرس دامپزشکی دکتر فتاحیان : تهران خیابان الهیه، رو به روی باغ سفارت روسیه، تقاطع خزر، پلاک ۷

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۶۱۵۹۶۹

دکتر بهزادی، دامپزشک در دامپزشکی دکتر فتاحیان

 کلینیک دامپزشکی دکتر فتاحیان ، بهترین پزشکان را به دو هم جمع کرده است. در این مرکز دکتر بهزادی متخصص بیماری‌های پت، با مهربانی و دلسوزی زمان خوبی برای ویزیت و درمان بیماران شما می‌گذارد. آدرس و شماره تماس دکتر فتاحیان و بهزادی یکی است. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های بالا تماس بگیرید.

بهترین دامپزشک تهران

کلینیک دامپزشکی پیچا

در کلینیک دامپزشکی و پت شاپ پیچا، تیمی مجرب و با تجهیزات مدرن، خدماتی از قبیل چک آپ، واکسیناسیون، انگل تراپی، کاشت میکروچیپ، صدور شناسنامه، گواهی سلامت، گواهی خروج از کشور و … را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. اگر به دنبال دامپزشکی در غرب تهران هستید، با دریافت چکاپ‌های منظم به راحتی برای درمان و پیشگیری از بیماری‌ها آماده می‌شوید.

 چکاپ و واکسیناسیون، آزمایش خون، کیت‌های تشخیصی بیماری‌ها، آزمایشات میکروسکوپی و … از خدمات منحصر به فرد دامپزشکان تهران در این کلینیک است.

ساعات کاری کلینیک دامپزشکی پیچا در پونک :

آدرس کلینیک دامپزشکی پیچا : بالاتر از میدان پونک، قبل از خروجی نیایش شرق، بلوار پونک، ضلع شمالی بلوار (روبروی بارز)، پلاک ۱۵

شماره تماس : ۰۲۱۴۴۴۰۳۸۲۴

کلینیک دامپزشکی اگزو

کلینیک دامپزشکی اگزو یکی از بهترین دامپزشکی‌های شرق تهران است که می‌توانید حیوانات خود را بدون نگرانی به آن‌ها بسپارید. اگر به دنبال دامپزشکی در شرق تهران هستید، این کلینیک دامپزشکی شبانه روزی تهران خدمات متنوع و پزشکان متخصصی دارد. این خدمات شامل منو غذایی حیوانات، دوربین مداربسته، خدمات آرایشی بهداشتی، آموزش و تربیتی، پذیرش انواع سگ‌ در سایزهای مختلف، پذیرش جوندگان، دوره‌های مقدماتی و پیشرفته آموزش سگ، دوره رفع ناهنجاری رفتای، پانسیون برای نگهداری سگ، چکاپ، درمان انگل، اتاق جراحی، پت شاپ، جرم گیری دندان، صدور گواهی سلامت، صدور شناسنامه و … است.

آدرس کلینیک دامپزشکی اگزو : تهران پارس، قناعت کوثر، خیابان مطهری، نبش دوم مرکزی، جنب فست فود حس خوب، پلاک ۳۰، ساختمان باران، طبقه چهارم، واحد ۱۹

شماره تماس :

۰۲۱۷۷۰۶۷۱۵۲

۰۹۳۵۸۸۷۲۰۵۲

نقشه گوگل

بهترین دامپزشک تهران

کلینیک دامپزشکی دکتر مهرداد

اگر به دنبال دامپزشکی در غرب تهران هستید، از دامپزشکی های خوب تهران می‌توان به کلینیک دامپزشکی دکتر مهرداد اشاره کرد. این کلینیک در غرب تهران واقع شده و پزشکان آن در تشخیص بیماری‌های حیوانات و درمان آن تبحر خاصی دارند. در دامپزشکی دکتر مهرداد ویزیت و درمان حیوانات خانگی، خدمات آرایشی و بهداشتی، انواع پانسیون، حمایت از حیوانات بی سرپرست و خیابانی انجام می‌شود.

آدرس کلینیک دامپزشکی دکتر مهرداد :  صادقیه، خیابان سازمان آب، بین خیابان خسرو و خیابان اسدی، پلاک ۲۳۶

شماره تماس : ۰۲۱۴۴۲۲۷۹۰۸

دکتر دامپزشک بابک طبری

اگر به دنبال دامپزشکی در شمال تهران هستید، دکتر طبری، دامپزشک حاذق و با تجربه‌ای است که تخصص خاصی در درمان تمام بیماری‌های حیوانات دارد. این پزشک با تجربه کلینیک خود را در محدوده پارک وی راه اندازی کرد و چک آپ، واکسیناسیون، جراحی، داندانپزشکی حیوانات، سونوگرافی، آزمایشگاه تشخیصی، پانسیون، پت شاپ و اعزام به محل را در لیست خدمات خود دارد.

آدرس کلینیک طبری : خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، ابتدای فرشته، پلاک ۱۴۰، واحد ۱

شماره تماس :

۰۲۱۲۲۰۴۷۳۸۰

۰۹۱۲۱۱۱۵۳۸۶

دامپزشک در تهران

دکتر پوپک فرنیا

اگر به دنبال دامپزشکی در شمال شرقی تهران هستید، دکتر پوپک فرنیا از دامپزشکان خوب تهران در بیمارستان مسیح دانشوری است. اگر به دنبال یک پزشک دلسوز می‌گردید که با آرامش به مشکل پت شما رسیدگی کند، به سراغ دکتر پوپک فرنیا بروید.

آدرس مطب دکتر فرنیا :  پورابتهاج (دارآباد)، نرسيده به ميدان دارآباد، بيمارستان مسيح دانشوري

شماره تماس : ۰۲۱۲۰۱۰۹۴۹۰

کلینیک دامپزشکی دکتر علیرضا مقدم

اگر به دنبال دامپزشکی در غرب تهران هستید، علیرضا مقدم از بهترین دامپزشکان تهران ، یک پزشک بسیار دانا و حاذق است که به خاطر مسئولیت پذیری و دلسوزی، تمام توان خود را برای پیدا کردن راه درمان حیوانات می‌گذارد.

آدرس کلینیک دکتر علیرضا مقدم : شهر زيبا، ميدان كودك، جنب بانك كشاورزي، پلاك ۴۷، طبقه اول

شماره تماس : ۰۲۱۴۴۳۵۳۷۴۷

کلام آخر

این مقاله از روتی پت به صاحبان پتی اختصاص دارد، که مدام به دنبال بهترین دامپزشکان تهران و ایران هستند. این کلینیک‌ها تنها نمونه‌هایی از مراکز دامپزشکی در تهران هستند و شما می‌توانید با توجه به نیازهای خاص حیوانات خانگی یا دام‌های خود، کلینیک مناسبی را انتخاب کنید. مهم‌ترین نکته این است که از تخصصی بودن و تجهیزات پزشکی مناسب در کلینیک انتخابی اطمینان حاصل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *