مقالات

قلاده ردیاب سگ | راهی برای در امان ماندن حیوان خانگی

قلاده ردیاب سگ

نگهداری از حیوانات خانگی بخشی از زندگی زیبا و پر از احساسی است که با همدیگر شریک شده‌اید. اگر شما فردی هستید که به سگ‌ها علاقه دارید، مطمئناً می‌دانید که این موجودات دوست داشتنی و وفا دار می‌توانند به زندگی شما رنگ و بوی تازه‌ای بدهند. در عین حال، نگهداری  و مراقبت از سگ‌ها به عنوان حیوان خانگی وظیفه شماست. سگ‌ها به مراقبت و توجه زیادی از سوی صاحب خود نیاز دارند پس باید مراقب باشید که گم نشوند و کسی او را از شما نگیرد؛ به خصوص وقتی خارج از خانه هستید. روتی پت در این مقاله به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید از سگ عزیز خود با قلاده ردیاب سگ ، مراقبت کنید تا گم نشود. قلاده ردیاب سگ ، بهترین روش برای در امان نگه داشتن حیوانات است. در ادامه مقاله تمام جزئیات درباره قلاده ردیاب سگ را به شما خواهیم گفت.

قلاده ردیاب سگ

چرا به قلاده ردیاب سگ نیاز دارید ؟

قلاده ردیاب سگ برای همه حیوانات خانگی واجب است. وقتی شما و سگتان به یکدیگر وابسته می‌شوید، بهتر است همیشه در کنار هم بمانید؛ سگ‌ها نمی‌توانند دوری شما را برای مدت طولانی تحمل کنند و ممکن است باعث بروز بیماری در آن‌ها شود. همه سگ‌ها با اینکه به صاحبان خود وابسته هستند، انرژی و کنجکاوی زیادی دارند و شاید این کنجکاوی، کار دست سگتان بدهد و از دید شما خارج شود. به همین علت باید از قلاده ردیاب سگ یا قلاده جی پی اس دار استفاده کنید.

برای خرید ردیاب حیوانات باید به چه نکاتی توجه کنید ؟

·         میزان پوشش دهی

قلاده جی پی اس دار باید منطقه کاملی را پوشش دهد. هر چقدر کیفیت قلاده ردیاب سگ بالاتر باشد، میزان پوشش دهی آن هم بالاتر است.

·         فرکانس دقیق

جی پی اس سگ باید بتواند محل دقیق را برای شما ارسال کند تا بتوانید خود را به سرعت به حیوانتان برسانید.

·         به روزرسانی

ردیاب سگ باید به طور مرتب لوکیشن او را شناسایی و برای شما ارسال کند.

·         ضد آب

ممکن است سگ شما در محوطه‌ای قرار گیرد که باعث خیس شدن قلاده ردیاب سگ شود. شما باید قلاده ضد آبی تهیه کنید که بتواند از آن در برابر آب محافظت کند. قلاده سگ ایرتگ آیفون سیلیکونی، یک انتخاب مناسب است.

قلاده سیلیکونی سگ

·         سایز

سایز قلاده باید اندازه گردن سگ باشد؛ نه تنگ که به او فشار بیاورد، نه گشاد که بتواند آن را از گردن خود خارج کند.

·         راحتی برای سگ

اینکه سگ با ردیاب خود راحت باشد و او را اذیت نکند، مهم است. اگر قلاده ردیاب سگ باعث ناراحتی او شود، تمام تلاشش را می‌کند تا از شر قلاده‌اش رها شود.

·         قیمت

در ادامه مقاله راجع به قیمت ردیاب حیوانات خواهیم گفت.

·         شنود

خیلی از ردیاب‌ها ویژگی ضبط صدا را ندارند ولی قطعاً شنود می‌تواند به شما در پیدا کردن سگتان کمک زیادی کند.

·         دریافت لوکیشن از طریق اس ام اس

همان طور که گفتیم ممکن است آنتن در برخی نقاط قطع شود. اینکه بتوانید موقعیت را از طریق اس ام اس دریافت کنید، یک نکته مثبت است.

قلاده ردیاب حیوانات

·         مقاومت در برابر شرایط جوی

حیوان خانگی شما ممکن است در شرایط جوی مختلف، از دید شما دور شود پس بهتر است قلاده ای تهیه کنید که در برابر انواع آب و هوا مقاوم باشد.

 

انواع قلاده ردیاب

حالا که به اهمیت قلاده جی پی اس دار برای سگ خود پی بردید، به شما انواع قلاده ردیاب سگ را معرفی خواهیم کرد. این قلاده ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، می‌توانند به شما کمک کنند تا هیچ وقت از سگ خود جدا نشوید.

·         قلاده ایرتگ سگ

آیفون، محصولات متنوعی را وارد بازار تکنولوژی کرده است و یکی از این محصولات قلاده ایرتگ آیفون برای حیوانات است. شما می‌توانید با استفاده از ایرتگ آیفون هر چیزی که بخواهید را ردیابی کنید. کافیست ایرتگ را درون قلاده ردیاب سگ و یا هر چیز دیگری قرار دهید تا به شما مختصات دقیق آن را بدهد.

در روتی پت می‌توانید قلاده ایرتگ چرم را با بهترین کیفیت تهیه کنید.

قلاده ایرتگ سگ

·         ردیاب زیر پوستی

ردیاب زیرپوستی حیوانات نوع دیگری از انواع ردیابی است که برای حیوانات استفاده می‌شود. این تراشه توسط پزشک ماهر وارد بدن حیوان شما می‌شود. سایز این تراشه به اندازه دانه برنج است و حدود ۲۵ سال عمر می‌کند. معمولاً افرادی که دام و حیوانات اصیل و گران قیمت دارند، از ردیاب زیر پوستی حیوانات استفاده می‌کنند. از طرفی این تراشه کوچک بسیار کمیاب است و هر کسی نمی‌‌تواند به راحتی آن را در بازار پیدا کند.

·         قلاده جی پی اس دار

قلاده ردیاب سگ ، به شما امکان ردیابی دقیق موقعیت جغرافیایی سگتان را می‌دهد. این قلاده به سیستم جی پی اس متصل می‌شود و شما از روی گوشی می‌توانید به راحتی مکان سگ را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

·         قلاده ردیاب G۹۱۰

قلاده ردیاب سگ مدل G910 برای مکان‌هایی خوب است که اینترنت پاسخگو نیست. این ردیاب که در قلاده سگ قرار می‌گیرد، می‌تواند موقعیت جغرافیایی سگ شما را در کوه و بیابان از طرایق اس ام اس به شما بگوید.

قلاده جی پی اس دار

·         قلاده ردیاب G۹۱۱

این قلاده ردیاب سگ ، ورژن به روز رسانی شده مدلی است که بالاتر به آن اشاره کردیم. این مدل جی پی اس سگ ، پنل اختصاصی، توانایی شنود محیط پیرامون، باتری قدرتمند، محل شارژ باتری، نشانگر نوری و … را دارد.

·         ردیاب موبایلی

این ردیاب هم درون قلاده ردیاب سگ قرار می‌گیرد. برای استفاده از این روش به جی پی اس و سیم کارت احتیاج دارید. عیب بزرگ این قلاده ردیاب سگ این است که جی پی اس لوکیشن سگ را دریافت می‌کند ولی اگر سگ شما در محدوده خارج از آنتن دهی باشد، شما نمی‌توانید موقعیت جغرافیایی او را روی گوشی خود دریافت کنید.

·         ردیاب بلوتوثی

قلاده ردیاب سگ بلوتوثی هم گزینه دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اما از آنجایی که این ردیاب سگ از فناوری بلوتوث استفاده می‌کند، باید بدانید که شعاع محدودی را پوشش می‌دهد. معمولاً یک حیوان خانگی بازیگوش در کسری از ثانیه می‌تواند از شما فاصله بسیاری بگیرد و ردیاب بلوتوثی دیگر تأثیر خود را از دست می‌دهد.

قیمت ردیاب سگ

قیمت ردیاب حیوانات به عنوان یک وسیله مهم برای حیوانات خانگی در همه جا متفاوت است. عواملی که در قیمت قلاده ردیاب سگ تأثیر می‌گذارند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • مارک و برند
  • امکانات و ویژگی‌ها
  • نوع قلاده
  • قابلیت‌های اتصال
  • پایداری باتری
  • جنس

چگونگی عملکرد قلاده ردیاب سگ

قلاده جی پی اس دار با استفاده از فناوری موقعیت یابی به شما این امکان را می‌دهد تا لوکیشن حیوان خانگی‌تان را در هر لحظه مشاهده کنید و بتوانید او را ردیابی کنید. این اطلاعات به صورت زنده به دستگاه‌های شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید تغییرات مکانی سگ یا گربه خود را رصد کنید.

قلاده سگ

مزایای استفاده از قلاده جی پی اس دار

جی پی اس سگ و گربه به شما مزایای بی شماری می‌دهد که به طور مستقیم به امنیت و خوشحالی حیوان و البته خود شما مرتبط است. در ادامه مزایای استفاده از جی پی اس سگ را مشاهده می‌کنید:

·         امنیت بیشتر

قلاده ردیاب سگ به شما این امکان را می‌دهد تا حیوان خانگی خود را به طور دقیق و آنلاین ردیابی کنید. در صورت گم شدن، فرار حیوان و دزدیدن او می‌توانید با استفاده از ردیاب سگ به راحتی مکان او را شناسایی کنید.

·         ردیابی دقیق

جی پی اس سگ با تکنولوژی فوق العاده موفق خود توانسته تا رضایت تمام کسانی که به این محصول احتیاج داشتند را کسب کند. فناوری موقعیت یابی در قلاده ردیاب سگ ، امکان پیدا کردن دقیق لوکیشن و محل قرار گرفتن سگ را به شما می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید به سرعت او را پیدا کنید.

قلاده سگ

·         اطلاعات به روز

شما می‌توانید به صورت آنلاین لوکیشن او را ببینید. حتی وقتی سر کار هستید و سگتان تنهاست، می‌توانید از ورود و خروج او در خانه مطلع شوید.

·         آرامش شما

قلاده ردیاب سگ از بابت امنیت مکان حیوان خانگیتان، به شما آرامش خاطر می‌دهد. با داشتن این ابزار مدرن، دیگر نگرانی‌ای درباره از دست دادن او نخواهید داشت.

 

آیا قلاده ردیاب در همه مواقع کار می کند ؟

بله در صورتی که حیوان خانگی‌تان آسیب ببیند یا گم شود، قلاده ردیاب سگ می‌تواند به شما در پیدا کردن او کمک کرده و محل او را ردیابی کند.

استفاده از قلاده جی پی اس دار نیاز به دانش خاصی دارد ؟

خیر، استفاده از قلاده ردیاب سگ بسیار ساده است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد. کافیست تا دستورالعمل‌های استفاده را عیناً دنبال کرده تا به درستی از این ابزار استفاده کنید.

قلاده ایرتگ چرم

ردیاب به سگ آسیب می زند ؟

بعضی از سگ‌ها ممکن است به قلاده ردیاب واکنش نشان دهند اما باید بداند که این قلاده‌ها هیچ آسیبی به حیوان دلبند شما وارد نمی‌کنند.

 

خرید ردیاب حیوانات از روتی پت

برای اینکه یک قلاده مناسب با سگ خود پیدا کنید، وارد فروشگاه روتی پت شوید و قلاده مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت ردیاب سگ از قلاده آن جداست و شما باید ردیاب را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. اگر محصول مورد نظر خود را در سایت روتی پت پیدا نکردید، کافیست از قسمت تماس با ما با پشتیبانی تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنند. تمامی محصولات روتی پت به صورت مستقیم از ترکیه، امارات و اروپا وارد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *