مقالات

نحوه خرید از پت شاپ روتی پت ؛ بهترین پت شاپ تهران

پت شاپ تهران

بدون شک تجربه یک خرید ساده و لذت بخش از بهترین پت شاپ تهران می‌تواند حس خوبی به شما بدهد اما اینکه کدام یک از این پت شاپ های آنلاین را برای خرید انتخاب کنید، بسیار مهم است. پت شاپ روتی پت ، بهترین فروشگاه آنلاین وسایل خاص سگ و گربه است که تمام محصولات خود را بدون استثنا از اروپا و امارات وارد می‌کند. در ادامه این متن قرار است شما را با بهترین پت شاپ آنلاین تهران یعنی روتی پت آشنا کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا با ایجاد یک تجربه منحصر به فرد، همه نیازهای شما و حیوانات خانگی‌تان را برآورده کنیم!

خرید محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی

محصولات پت شاپ تهران

روتی پت به عنوان بهترین پت شاپ تهران تمام محصولات خود را از کشورهای اروپایی و امارات وارد ایران می‌کند. حتما شما هم به عنوان فردی که سگ و گربه یا هر حیوان دیگری در خانه نگهداری می‌کنید با مشکل خرید وسایل ضروری و خاص برای آن‌ها مواجه شده‌اید. به خاطر تحریم‌های به وجود آمده در ایران، خرید یک سری از محصولات تا حدی غیر ممکن شده و پت شاپ های ایرانی، محصولات بی کیفیت وارد بازار کرده‌اند.

 اما ما این مسئله را به راحتی برای شما حل کرده‌ایم؛ از آنجایی که سگ و گربه به عنوان عضو مهم خانه ما محسوب می‌شوند، باید سراغ محصولاتی برویم که از کیفیت آن مطمئن باشیم. روتی پت به عنوان بهترین پت شاپ تهران ، تمام محصولات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و به صوت تضمینی از اروپا و امارت سفارش می‌دهد. در ادامه می‌توانید نحوه سفارش از پت شاپ آنلاین را مشاهده کنید.

ثب سفارش از بهترین پت شاپ تهران

برای اینکه تجربه خوب خرید از بهترین پت شاپ تهران را داشته باشید، راهنمای ثبت سفارش از روتی پت را مطالعه کنید. ما با ارائه راهنمایی دقیق، به شما امکان می‌دهیم تا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. با استفاده از سایت، اینستاگرام یا تلگرام، تجربه‌ی خرید خوبی از روتی پت به دست می‌آورید.

برای ثبت سفارش شما می‌توانید از ۳ راه سایت، اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید. در سایت روتی پت با انتخاب هر کدام از محصولات مورد نیازتان، اطلاعات و قیمت آن را مشاهده خواهید کرد سپس با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید و تکمیل سفارش، منتظر پیام پشتیبانی بمانید.

پت شاپ روتی پت

مدت زمان تحویل سفارش

سفارش از پت شاپ تهران که قرار است از کشورهای اروپایی وارد شود، کمی زمان می‌برد. از آنجایی که تمام محصولات روتی پت از اروپا و امارات وارد می‌شوند، یک بازه زمانی ۲۰ الی ۳۰ روزه از ثبت سفارش تا رسیدن محصول درب منزل شما زمان می‌برد.

اگر به دنبال محصول با کیفیت و اورجینال می‌گردید، بهتر است به بهترین پت شاپ تهران یعنی روتی پت اعتماد کنید. این بازه تقریبا یک ماهه به دلیل طولانی بودن راه و وارد کردن محصول به داخل ایران است.

لیست محصولات پت شاپ تهران

حالا که با نحوه سفارش از روتی پت آشنا شدید، بهتر است کمی درباره محصولات خاص ما بدانید. محصولات روتی پت، دو دسته بندی اصلی شامل: محصولات سگ و محصولات گربه دارد. هر کدام از این دسته بندی، شامل لوازم خاص، لباس سگ و گربه ، غذای مخصوص، تشویقی و بهداشت و سلامت سگ می‌شود. ما به شما وسایل و لوازم خاصی را ارائه می‌دهیم که در پت شاپ‌ های دیگر نخواهید یافت. از ظرف غذاخوری اتوماتیک تا دوربین کنترل حیوانات خانگی، هر محصول از کیفیت برتری برخوردار است.

وسایل خاص سگ و گربه در پت شاپ تهران

نمونه محصولات در روتی پت

از محصولات پر فروش پت شاپ خاص می‌توانیم به ظرف آب و غذای اتوماتیک سگ و گربه اشاره کنیم. این ظرف به صورت خودکار و بدون نیاز به برق کار می‌کند و در مدت زمانی که در خانه نیستید، مراقب غذای سگ و گربه شما خواهد بود.

دوربین کنترل حیوانات خانگی ، از دیگر محصولات خاص پت است که همه به آن احتیاج دارند. ما در پت شاپ خاص خود، دوربین کنترل سگ و گربه با کیفیت و فوق العاده‌ای را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای شما آماده کرده‌ایم.

لباس سگ و گربه هم از محصولات مورد نیاز شماست که حتما به آن احتیاج دارید. ما از بهترین برندهای معروف اروپایی، این لباس‌های اورجینال و با کیفیت را برای شما موجود کرده‌ایم. لباس گربه و سگ، یکی از وسیله‌های خاصی است که پت شما در پاییز و زمستان به شدت به آن احتیاج دارد. البته لباس‌های ما محدود به فصل نیستند؛ شما می‌توانید برای مهمانی و پیاده روی روزانه، مناسب‌ترین لباس را برای دوست کوچک خود خریداری کنید.

یکی دیگر از محصولات خاص پت شاپ تهران که به صورت آنلاین می‌توانید سفارش دهید، قلاده سگ ایرتگ چرم است. انتخاب این محصول برای افرادی که حیوانات کنجکاو و شیطون دارند، بسیار پر اهمیت است. با کار گذاشتن ایرتگ آیفون در این قلاده، لوکیشن پت خود را به صورت آنلاین و در هر لحظه مشاهده خواهید کرد. می‌توانید قلاده چرم یا سیلیکونی ایرتگ آیفون را از پت شاپ آنلاین ما خریداری کنید.

سفارش محصولات خاص

پت شاپ های تهران اغلب سراغ محصولات و وسایلی می‌روند که در تمام فروشگاه‌های لوازم سگ  گربه موجود است اما در روتی پت همه چی بر عکس است. روتی پت به عنوان پت شاپ آنلاین تهران ، سراغ محصولات خاص‌تر رفته است. تمام محصولات موجود در سایت روتی، جزو اقلام خاص برای سگ و گربه محسوب می‌شوند که با بالاترین کیفیت تولید شده‌اند. اگر به وسیله یا مورد خاصی برای دوست کوچک خود احتیاج دارید که در سایت موجود نیست، به پشتیبانی روتی پت پیام بدهید.

با ارسال مشخصات محصول مورد نظر و در صورت تایید پت شاپ آنلاین تهران می‌توانید سفارش خود را تکمیل کنید و در بازه زمانی مشخص شده آن را تحویل بگیرید.

وبلاگ روتی پت

وقتی اطلاعی در مورد نیازهای پت خود نداشته باشید، کمی او را در شرایط سختی می‌گذارید. به همین دلیل در وبلاگ روتی پت سعی کردیم تا به تمام نیازهای شما پاسخ دهیم. با دنبال کردن مقاله‌های روتی پت می‌توانید اطلاعات زیادی راجع به این حیوانات دوست داشتنی به دست بیاورید.

نگهداری از حیوانات خانگی

اینستاگرام

پت شاپ آنلاین روتی پت ، در صفحه اینستاگرام خود، تمام مواردی که صاحبان حیوانات خانگی به آن احتیاج دارند را برای شما آماده کرده است. معرفی محصولات جدید و منحصر به فرد سگ و گربه در استوری و پست این شبکه اجتماعی انجام می‌شود پس حتما ما را دنبال کنید!

آی‌دی اینستاگرم:   routipet

تماس با ما

علاوه بر سایت و اینستاگرام، راه‌های دیگری برای تماس با ادمین و پشتیبان‌های پت شاپ خاص ما وجود دارد. راه‌های ارتباطی ما شامل، ایمیل، چنل و آیدی تلگرام، شماره تماس و واتس اپ است.

کانال تلگرام :  routipet

آی‌دی تلگرام :  routipet_admin

ایمیل :  routipet@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۳۸۰۸۸۳۶۶۴

پت شاپ تهران

کلام آخر

در جستجوی بهترین پت شاپ تهران ، روتی پت به عنوان یک فروشگاه آنلاین با افتخار بهترین محصولات را برای شما آماده کرده است. تجربهٔ یک خرید ساده و لذت ‌بخش از این پت شاپ آنلاین، شما را به دنیایی از محصولات با کیفیت و خدمات بی ‌نظیر خواهد برد.

روتی پت به عنوان بهترین پت شاپ تهران ، تمام محصولات خود را از کشورهای اروپایی و امارات وارد می‌کند. این تضمین می‌کند که حیوانات خانگی‌تان با بهترین وسایل و تجهیزات زندگی می‌کنند و خیال شما هم بابت کیفیت راحت می‌شود. با روتی پت، به بهترین‌ها دست پیدا کنید و تجربهٔ خریدی خاص و فراموش‌نشدنی را با ما تجربه کنید.

ما در هر لحظه آماده پاسخگویی و مشاوره به افرادی که عاشق پت خود هستند، خواهیم بود. از طریق ایمیل، تلگرام، واتس اپ یا حتی تماس تلفنی، پشتیبان‌های ما در خدمت شما هستند. حتی می‌توانید آخرین محصولات و تخفیفات را از طریق کانال تلگرام ما دنبال کنید؛ با روتی پت، بهترین‌ها را برای دوست کوچک خود تجربه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *