مقالات

تاثیر مثبت ظرف آب و غذای سگ در زندگی حیوانات خانگی

ظرف آب سگ

 ظرف آب و غذای سگ چه تاثیری در زندگی حیوانات دارد؟ برای رسیدن به جواب، در ادامه با روتی پت همراه شوید. در دنیای پر انرژی حیوانات خانگی، سگ و گربه‌ها به عنوان دوستان وفادار و دوست داشتنی ما شناخته می‌شوند. به اشتراک گذاشتن لحظاتی از شادی و عشق از جمله نعمت‌هایی است که این موجودات در زندگی به ما بخشیدند. هرچند این حیوانات باوفا نیازمند مراقبت، توجه ویژه و البته تغذیه عالی هستند.

یکی از نکات مهم در حفظ سلامت و زندگی مطلوب حیوانات خانگی، انتخاب و استفاده از ظرف آب و غذای سگ مناسب است. این ظروف نه تنها باید کارآمد و با کیفیت بالا باشند، بلکه باید با خلاقیت، و مناسب هر نوع پت طراحی شوند تا زندگی حیوانات خانگی را راحت کنند.

ظرف آب سگ

بهترین ظرف غذا برای سگ شما کدام است ؟

وقتی نوبت به انتخاب ظرف آب و غذای سگ و دیگر حیوانات می‌رسد، لیست بزرگی از کاسه‌های امن در هر رنگ، سبک و محدوده قیمتی را می‌توانید تصور کنید. البته یک مانع بزرگ وجود دارد و آن کاسه‌هایی است که خطرات خاصی را به دنبال دارند.

بگذارید خیالتان را راحت کنیم! بهترین ظرفی که می‌توانید برای حیوان خود خریداری کنید، ظرف غذای سگ استیل است. البته که انتخاب ظرف‌های دیگر هم به نیازهای شما و سگتان بستگی دارد.

آیا حیوان شما هنگام آب خوردن همه جا را پر از آب می‌کند؟ اگر این طور است، ظرف آب سگ ضد پخش آب را برای او خریداری کنید.

شاید به ظرفی احتیاج دارید که حیوان شما را سرگرم کند تا بتوانید ناخن‌های او را کوتاه کنید؟ ظرف غذای سرگرم کننده سگ، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با آن سگ یا گربه خود را مشغول نگهدارید.

می‌خواهید همراه دوست کوچک خود به پیک نیک بروید؟ پس حتما به یک قمقمه سگ احتیاج دارید که آب و غذای مخصوص حیوانتان را همراه خود ببرید.

ظرف غذای سگ

سگ شما به چه کاسه ای احتیاج دارد ؟

حیوان دلبند شما در نهایت باید از ظرف آب و غذای سگ و گربه استفاده کند برای همین باید نکاتی را در نظر بگیرید.

·        سایز سگ

بسته به اندازه سگ یا گربه، ممکن است آن‌ها به ظرف آب و غذای حیواناتی احتیاج داشته باشند که نزدیک زمین باشد یا کمی بالاتر قرار بگیرد.

هشدار!! استفاده از کاسه‌هایی که ارتفاع دارند، برای حیواناتی که سابقه نفخ و دل درد دارند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

·        صورت و گوش

سگ‌هایی که گوش و صورت بلندی دارند، به ظرف آب و غذای سگ باریک با کناره‌های بلندتر احتیاج دارند تا گوش‌هایشان در ظرف نیفتد و خیس نشود. نژادهایی که صورت صافی دارند، از کاسه‌های پهن و کم عمق استفاده می‌کنند.

·        مشکلات گوارشی

مشکلات گوارشی فقط به نوغ غذا بستگی ندارد؛ ظرف آب و غذای سگ هم تاثیر می‌گذارد. شاید حیوان شما به ظرف حمله کند و در کسری از ثانیه اثری از غذا باقی نگذارد؛ در این صورت چه اتفاقی برای گوارش و معده او می‌افتد؟ به دلیل تند غذا خوردن و بلعیدن هوا، پت شما دچار مشکلات گوارشی می‌شود پس به سراغ ظرف غذایی بروید که طراحی پیچیده دارند و حیوان شما آرام از آن غذا می‌خورد.

در مجله روتی پت بخوانید: غذا خشک سگ رویال کنین، بهترین انتخاب در ایران

·        آب بازی یا آب خوردن ؟

سگ هایی که عادت دارند با کاسه آب خود بازی کنند، به ظرف‌ آب ضد پخش آب احتیاج دارند. این کاسه‌ها دارای لبه‌هایی هستند که به سمت داخل منحنی دارند تا آب بیرون نپاشد. با فشار پوزه و زبان سگ به سطح این ظرف، آب به صورت خودکار و به مقدار نسبتا کم بالا می‌آید تا حیوانتان آن را بنوشد.

ظرف آب و غذای ضد پخش آب

اهمیت ظرف غذای سگ و گربه در چیست ؟

خرید ظرف غذای سگ و گربه دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند به بهبود سلامت و راحتی سگ شما کمک کند. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا باید یک ظرف آب و غذای سگ استثنایی در خانه داشته باشید.

·        حفظ بهداشت و سلامت

ظرف آب و غذای سگ مناسب، با کیفیت و ضد باکتری به شما کمک می‌کند تا خوراک حیوانات خانگی خود را در شرایط کاملا بهداشتی و تمیز نگهدارید. این امر می‌تواند در جلوگیری از بروز عفونت‌ها و بیماری‌های مرتبط با غذای پت شما موثر باشد.

·        کنترل مقدار غذا

ظرف آب و غذای سگ مخصوص، طوری طراحی شده‌اند تا حیوان خانگی شما به صورت منظم و متوازن تغذیه کند. استفاده از ظرف غذای سگ و گربه به شما یادآوری می‌کند که حیوان دلبندتان، چه میزان آب و غذا در روز مصرف کرده است. اگر نگران چاقی و یا کاهش وزن ناگهانی حیوان کوچک خود هستید، با خرید ظرف آب و غذای سگ و گربه این مشکل را به راحتی بر طرف می‌کنید.

·        غذا خوردن فقط در ظرف مخصوص

زمانی که سگ یا گربه شما از منابع کثیف و خارج از خانه تغذیه کند چه اتفاقی می‌افتد؟ مصرف آب آلوده و غذاهای خراب باعث به وجود آمدن انواع و اقسام بیماری‌های میکروبی و ویروسی در بدن حیوان شما می‌شود. همین حالا شروع کنید و حیوان خانگی خود را عادت دهید تا از ظرف آب و غذای سگ و گربه استفاده کند؛ یک ظرف غذای سگ خوب از تمام این مشکلات جلوگیری می‌کند و علاوه بر آن، باعث سرگرم شدن پت دوست داشتنی شما می‌شود.

ظرف غذا خشک سگ

·        راحتی و صرفه جویی در زمان

به نظرتان ظرف غذای سگ چگونه باعث صرفه جویی در زمان و وقت شما می‌شود؟ تا به حال در بشقاب و ظرف‌های معمولی به حیوان خود غذا دادید؟ حتما می‌دانید که تمیز کردن خراب کاری دوستان بازیگوش شما چقدر زمان بر و خسته کنندست؛ مخصوصا وقتی که در روز، چندین بار این اتفاق تکرار می‌شود!

استفاده از ظرف آب و غذای سگ به شما کمک می‌کند تا خورد و خوراک حیوانتان را به راحتی و بدون نیاز به تمیزکاری زیاد فراهم کنید؛ همین موضوع، باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما خواهد شد پس اهمیت آن را جدید بگیرید.

·        ظرف مخصوص غذای سگ و گربه

برخی از ظرف های غذای حیوانات خانگی برای نیازهای خاصی طراحی شده‌اند. به عنوان مثال می‌توان به ظرف آب و غذای ضد پخش آب، ضرف غذای سگ سه کاره، ظرف غذای سرگرم کننده و قمقمه مسافرتی سگ و گربه اشاره کرد. البته که انواع ظرف آب و غذای سگ فقط به این موارد محدود نمی‌شود؛ می‌توانید بهترین ظرف‌های مخصوص حیوانات را اینجا ببینید. هر کدام از محصولاتی که می‌خواهید را کافیست از روتی پت بخواهید؛ تمام محصولاتی که در مغازه‌ها نمی‌توانید پیدا کنید، ما برای شما ارسال می‌کنیم.

کدام ظرف غذای سگ را بخریم ؟

بیاید با هم رو راست باشیم! هیچ کداممان نمی‌خواهیم به ظرف‌های زشت و خراب نگاه کنیم. قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید ظرف غذای سگ و گربه بگیرید، چند سوال ساده از خودتان بپرسید.

          آیا این ظرف قابل شست و شو است؟

          رنگ ظرف آب و غذای سگ به دکوراسیون شما میخورد؟

          این ظرف را کجا قرار می‌دهید؟

          چقدر حاضرید برای یک ظرف غذای مخصوص سگ خرج کنید؟

          دوام و ماندگاری آن چقدر است؟

          سبک است یا سنگین؟

          سگتان در کسری از ثانیه ظرف را نابود می‌کند؟

          قفل مخصوص دارد؟

ظرف غذای حیوانات

انواع ظرف آب و غذای سگ

هنگامی که متوجه شدید سگ شما به چه ظرفی احتیاج دارد، بین چند مدل باید انتخاب کنید. در این قسمت چند نوع از ظرف آب و غذای سگ و گربه را به شما معرفی می‌کنیم:

·        قمقمه سگ

ظرف های مخصوص سفر برای حیوانات ، مثل قمقمه آب و غذای سگ ، یک گزینه عالی برای زمانی است که در حال سفر هستید. این ظرف‌های مسافرتی غذا و آب خوردن را برای حیوانانتان هنگام سفر آسان می‌کند. از مزایای این قمقمه‌ها می‌توان به جمع و جور بودن، حمل و نقل آسان، کیف حمل، طرح‌های مختلف، قفل مخصوص و … اشاره کرد.

·        ظرف غذای سگ استیل

ظرف غذای سگ استیل بدون شک بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای سگ خود تهیه کنید. البته ظرف‌هایی که تا اینجا به شما معرفی کردیم از جنس استیل هستند. از این ظرف غذای سگ استیل می‌توانید برای استفاده روزمره استفاده کنید؛ ویژگی‌های این ظرف: ساده بودن، کاربردی، قیمت‌ مناسب و رنگ‌های متنوع است.

·        کاسه های تغذیه آهسته

همان طور که گفتیم تند خوردن باعث دل درد حیوانات می‌شود. کاسه‌های غذای تغذیه آهسته، پیچیدگی و برآمدگی‌هایی دارند که شبیه پازل هستند. این پازل باعث می‌شود که سگ شما با غذا بازی و برای رسیدن به آن کمی سخت‌تر تلاش کند؛ این ظرف یک بازی برای تحریک ذهنی بیشتر حیوان شماست. این کاسه برای حیواناتی است که غذای خود را در صدم ثانیه تمام می‌کنند. از مزایای این ظرف، جلوگیری از ناراحتی معده، خفگی، استفراغ و محرک ذهنی است.

ظرف غذای سگ

خرید ظرف غذای سگ از روتی پت

تا به اینجا شما با انواع ظرف غذای سگ، بهترین جنس ظرف و دلیل استفاده از آن‌ها آشنا شدید. حالا می‌تواند هر کدام از ظرف‌هایی که دوست دارید را از روتی پت خریداری کنید. اگر حیوان خانگی خود اهمیت می‌دهید، باید به تغذیه و ظرف او هم اهمیت بدهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *