مقالات

۶ دلیل برای ساخت درب رفت و آمد سگ و گربه

درب رفت و آمد سگ و گربه

درب رفت و آمد سگ و گربه ، یک تغییر بزرگ برای شما و حیوان خانگی‌تان به وجود می‌آورد. پیدا کردن راه‌های ساده برای راحت کردن زندگی در دنیای شلوغ اطرافمان اهمیت زیادی دارد؛ به همین دلیل در این مقاله از روتی پت قصد داریم تا یک وسیله عالی به شما معرفی کنیم. درب هوشمند حیوانات خانگی، به پت شما این امکان را می‌دهد تا آزادانه به هر جا که می‌خواهد دسترسی داشته باشد.

درب رفت و آمد گربه

چرا به درب تردد سگ و گربه احتیاج داریم ؟

تمام افرادی که صاحب پت هستند، سگ و یا گربه خود را با دنیا عوض نمی‌کنند اما وجود این موجودات دوست داشتنی همواره با مشکلاتی همراه است. یکی از سختی‌های حیوان خانگی کنجکاوی و انرژی زیاد اوست. حیوانات مدام می‌خواهند بیرون باشند و شما هر بار باید درب را برایشان باز و بسته کنید.

درب ورود و خروج سگ یک راه کار مناسب برای رفع این دردسر است. اغلب افراد برای نصب درب عبور حیوانات خانگی در منزل خود تردید دارند؛ چون باعث می‌شود هوای گرم یا خنک بین اتاق‌ها جریان پیدا کند. خوشبختانه درب‌های سگ امروزی در برابر جریان آب و هوا مقاوم شده‌اند.

درب ورود و خروج سگ و گربه را کجا نصب کنیم ؟

درب رفت و آمد سگ و گربه برای درهای شیشه‌ای، چوبی، فلزی، کشویی، upvc و دیوارها موجود هستند و شما بسته به نیاز خود درب دلخواهتان را از پت شاپ  ما خریداری می‌کنید. البته ما نصب درب ورود و خروج سگ و گربه روی دیوار را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ زیرا برای نصب آن روی دیوار باید نگران سیم کشی، لوله کشی، دیوارهای اصلی و… باشید. حتماً برای نصب درب تردد سگ و گربه از یک متخصص کمک بگیرید.

درب رفت و آمد سگ

انواع درب تردد حیوانات خانگی

درب تردد حیوانات خانگی ، زندگی شما را متحول می‌کند؛ کافیست زمانی را تصور کنید که دیگر عجله‌ای برای باز و بسته کردن درب برای سگ نداشته باشید. همین دلیل بزرگی برای خرید درب تردد حیوانات به شمار می‌آید. برای آشنایی با مدل‌های مختلف درب رفت و آمد سگ و گربه ادامه متن را از دست ندهید.

·        درب مغناطیسی

درب های مغناطیسی حیوانات خانگی دارای یک قفل سریع هستند که باز و بسته کردن درب را آسان می‌کند. جنس این درب‌ها از فلز با دوام است و می‌توانید با خیال راحت چندین سال از آن‌ها استفاده کنید. از مزایای درب رفت و آمد سگ و گربه ، ایجاد محیطی امن است که از حیوانات خانگی شما محافظت می‌کند. درب های مغناطیسی یک آهن ربای قوی دارند تا پت شما به راحتی بتواند از آن استفاده کند.

·        درب تردد ، داخل درب اصلی

بسیاری از درب های رفت و آمد سگ در داخل درهای اصلی منزل تعبیه می‌شوند. برای خرید این نوع درب باید به سایز و قد سگ خود دقت کنید تا آن را در مکان درستی نصب کنید. برای نصب درب تردد سگ ، باید از یک متخصص کمک بگیرید تا با ابزارهای مناسب، آن را روی درب خانه شما جا سازی کند.

 

·        درب شیشه‌ای

یک نوع درب شیشه‌ای، برای رفت و آمد سگ و گربه وجود دارد که قسمت بزرگی از درب اصلی را اشغال می‌کند. این درب برای درهای شیشه‌ای مناسب است گرچه در باز و بسته کردن درب اصلی مشکل به وجود می‌آورد.

·        درب روی دیوار

درب‌های تردد حیوانات که روی دیوار نصب می‌شوند گزینه خوبی هستند اما باید در جای درستی نصب شوند. شما نمی‌توانید بخشی از یک دیوار را برای امتحان خراب کنید و دوباره از اول بسازید پس حتماً از یک کار بلد کمک بگیرید.

درب رفت و آمد سگ

ویژگی درب های هوشمند حیوانات خانگی

درب رفت و آمد سگ هوشمند ، به صورت الکترونیکی عمل کرده و با باتری یا برق کار می‌کنند. نحوه باز و بسته شدن این درب مخصوص حیوانات خانگی به این صورت است که تنها زمانی باز شوند که تگ مخصوص در گردنبند سگ شما شناسایی شود.

این تگ‌ها معمولاً مغناطیسی هستند یا از فناوری فرکانس رادیویی استفاده می‌کنند. با استفاده از این درب ورود و خروج سگ هوشمند ، قفل درب به صورت اتومات باز می‌شود و سپس حیوان خانگی شما از دب عبور می‌کند. برخی از مدل‌های دیگر درب‌های هوشمند به این صورت است که درب مثل درب پارکینگ به صورت اتومات بالا و پایین می‌رود.

درب رفت و آمد الکترونیکی برای جلوگیری از ورود حیوانات دیگر به داخل منزل کمک بزرگی می‌کنند و برنامه ریزی می‌شوند تا در زمان‌های خاصی از روز، کار کنند.

ایمنی درب ورود و خروج سگ و گربه

درب های معمولی سنسورهای هوشمند ندارند اما شما می‌توانید یکی برای آن‌ها تهیه کنید. با اضافه کردن یک دستگاه کوچک به در می‌توانید تردد حیوان خانگی خود را کنترل کنید. البته تمام درب های تردد سگ و گربه ، پنلی دارند تا در زمان‌های لازم درب را قفل کنند.

همچنین بعضی از درب‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا دسترسی حیوان خانگی خود را در یک یا دو جهت کنترل کنید. به عنوان مثال، سگ یا گربه شما می‌تواند بیرون برود اما برای برگشت به در بسته می‌خورد. این باعث می‌شود تا سگ و گربه‌های بیرون و یا موجودات دیگر به هیچ وجه وارد خانه شما نشوند.

نکته مهم برای نصب درب ورود حیوانات خانگی

هنگام نصب درب ورود حیوانات خانگی، حواستان باشد که درب را جای مطمئنی قرار دادید. درب را جایی بگذارید تا دست کسی به آن نرسد؛ در صورتی که کسی سعی کند تا بازوی خود را داخل کرده و درب اصلی را باز کند باید مانعی باشد تا جلوی او را بگیرد پس احتیاط کنید. این مورد مخصوصاً برای سگ‌های بزرگ صدق می‌کند؛ زیرا درب ورود و خروج آن‌ها بزرگ‌تر است.

درب رفت و آمد سگ

۶ دلیل نیاز به درب تردد حیوان خانگی

مراقبت از حیوانات خانگی مسئولیت زیادی به همراه دارد مخصوصاً برای افراد پر مشغله‌ای که وقت کافی برای سگ و گربه خود ندارند! ما به شما می‌گوییم که چرا به یک درب تردد حیوان خانگی در خانه خود نیاز دارید.

·        گرم نگه داشتن خانه با وجود یک سوراخ بزرگ

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها، قبل از نصب درب ورود و خروج پت ، خنک یا گرم نگه داشتن خانه با وجود یک سوراخ بزرگ، در فصل‌های مختلف سال است. با انتخاب درب رفت و آمد سگ مغناطیسی به راحتی از انرژی داخل خانه محافظت می‌کنید. برای اینکه از ورود برف و باران به خانه جلوگیری کنید، مطمئن شوید که یک درب ضد آب خریداری کردید.

 

·        آزادی بیشتر حیوانات

تمام سگ و گربه‌ها دوست دارند بیرون از خانه بازی کنند، روی چمن دراز بکشند و در فضای باز و زیر نور خورشید آزادانه بچرخند. با خرید درب تردد حیوانات ، آن‌ها می‌توانند بدون مزاحمت برای شما رفت و آمد کنند.

·        تشویق به فعالیت بیشتر

اینکه به حیوان خانگی خود اجازه دهید تا هر طور که می‌خواهد در محوطه خانه و حیات برود، باعث تحریک شدن و افزایش فعالیت بدنی او می‌شود. اگر سگ یا گربه شما دچار اضافه وزن شده، درب رفت و آمد کنجکاوی او را تحریک می‌کند و یک جورایی باعث لاغر شدن او می‌شود.

درب تردد حیوانات خانگی

·        راه حل کثیف کاری

اگر حیوان خانگی شما هنوز جای دست شویی را یاد نگرفته، یک درب رفت و آمد سگ نصب کنید تا خانه کثیف نشود. دسترسی راحت پت به بیرون از خانه باعث آسودگی خاطر هر دوی شما می‌شود.

·        کاهش نگرانی

اگر سرتان شلوغ است و فرصتی برای باز و بسته کردن مدام درب منزل ندارید، خرید درب تردد حیوانات کمک بزرگی برای شما خواهد بود. ممکن است گاهی فراموش کنید که سگ شما داخل یا خارج خانه است اما با درب ورود و خروج سگ مغناطیسی ، حیوان خانگی شما زیر باران نمی‌ماند و یا گرمای داخل خانه دیگر او را اذیت نمی‌کند.

·        امنیت درب تردد حیوانات

درب تردد حیوانات کار را برای شما آسان می‌کند اما استفاده از آن برای طول روز مناسب است. شب یا زمان‌هایی که در خانه نیستید، این درب‌ها به یک نگرانی بزرگ تبدیل خواهند شد. نسل جدید درب رفت و آمد سگ ، خیالتان را بابت امنیت خانه شما رفع کرده‌اند.

در مجله روتی پت بخوانید: قلاده ردیاب سگ، راهی برای در امان ماندن حیوانات خانگی

راهنمای خرید درب تردد حیوان خانگی

اگر به فکر خرید یکی از این درب‌ها افتادید، باید به سه نکته مهم قبل از خرید درب عبور حیوانات خانگی دقت کنید.

·        اندازه پت

شما باید دربی را برای سگ و گربه خود انتخاب کنید تا زمانی که رشد کرد بتواند به راحتی از آن عبور کند. مطمئن شوید که حیوان خود را در صورتی که کاملاً رشد کرده، اندازه می‌گیرید. بعد از اندازه گیری حیوان خانگی خود می‌توانید از مشاوره رایگان روتی پت برای خرید این محصول استفاده کنید.

·        مکان نصب

بهترین مکان  نصب برای درب رفت و آمد سگ ، روی دیوار یا درب اصلی رو به حیات شخصی خانه شماست. باید توجه داشته باشید که دسترسی این درب به مکان امنی مانند حیاط خلوت و یا محوطه منزل شما باشد تا خطرات خیابان حیوان شما را تهدید نکند.

·        نوع و جنس درب

درب های حیوانات خانگی را می‌توان روی شیشه یا چوب نصب کرد ولی مطمئن شوید که درب مناسبی انتخاب کردید. به خاطر نوع و جنس درب، بعضی از مدل‌های درب رفت و آمد سگ و گربه ، را نمی‌توان روی شیشه نصب کرد. همچنین برای نصب این درب‌ها روی شیشه و پنجره، شما نیاز به یک متخصص و شیشه ساز احتیاج دارید.

درب تردد گربه

پت شاپ روتی پت

در پت شاپ روتی پت هر محصولی که برای سگ و گربه خود نیاز دارید را سفارش دهید. تمام اکسسوری حیوانات خانگی موجود در سایت، به صورت مستقیم از ترکیه، اروپا و امارات وارد ایران می‌شود. لوازم خاص سگ و گربه اورجینال و از برندهای معتبر خارجی هستند؛ در صورت نیاز به مشاوره و پرسش‌های بیشتر راجع به محصولات با پشتیبانی سایت ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *