مقالات

لباس سگ برای انواع نژادها + جدول سایزبندی

لباس برای سگ

همان طور که لباس برای ما انسان‌ها یک پوشش برای به نمایش گذاشتن شخصیت و سلیقه است، لباس سگ می‌تواند به عنوان یک وسیله ارتباطی و محافظتی عمل کند. هرچند لباس سگ شاید کمی برای سگ شما اذیت کننده باشد؛ اما باید بدانید که چرا شما به لباس سگ احتیاج دارید. روتی پت در این مقاله به شما می‌گوید که چرا باید لباس سگ تهیه کنید و چگونه با این کار در حق سگتان لطف می‌کنید. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

لباس سگ

دلیل خرید لباس سگ

بعضی‌ها فکر می‌کنند که لباس سگ ، فقط یک جنبه تزیینی دارد و با این کار به سگ خود آسیب خواهند زد. بعضی‌ها هم از آن طرف بام میافتند و آنقدر لباس برای سگ خود می‌گیرند که آن بیچاره را کلافه می‌کنند. در صورتی که واقعیت چیز دیگری است. سگ‌ها هم مثل ما از لباس خوششان می‌آید پس وقتش است لباس سگ خود را تهیه کنید.

بهترین لباس های سگ می‌تواند او را از سرما و باران دور نگه دارد. علاوه بر این لباس سگ از حیوان شما در برابر آلودگی‌های خارج از خانه محافظت می‌کند و نمی‌گذارد که او این کثیفی‌ها را به شما و خانه منتقل کند. یادتان باشد که سگ‌ها به معنی واقعی در کنار شما زندگی می‌کنند، روی تخت شما می‌خوابند و کنار شما می‌نشینند و برای همین است که به لباس برای سگ احتیاج دارید.

مزایای خرید لباس سگ

حیوان دلبند شما درست مانند هر انسانی برای بیرون رفتن،  به لباس سگ احتیاج دارد. در ادامه مزایای لباس سگ‌ ها را به شما خواهیم گفت.

لباس سگ

·       تنظیم دمای بدن با لباس سگ

اولین چیزی که به ذهن همه ما می‌رسد، محافظت از حیواناتمان در برابر سرما با لباس سگ است. شاید به نظر برسد که این حیوانات به خاطر حجم موهای زیادی که دارند بدنشان در برابر سرما مقاوم باشد؛ اما اینطور نیست. آن‌ها هم سرما را حس می‌کنند و از آن بیزار هستند پس لطفاً برای محافظت از سگ خود به سراغ لباس برای سگ بروید. یک هودی سگ می‌تواند به راحتی در زمستان او را گرم کند.

·       اشعه های آفتاب

همان‌ قدری که به پوست خود اهمیت می‌دهید، باید به پوست سگتان نیز اهمیت بدهید. اشعه آفتاب هر چقدر که به پوست انسان آسیب می‌زند به پوست و موی سگ‌ها نیز آسیب می‌رساند. لباس سگ ها فقط برای زمستان طراحی نشده؛ شما می‌توانید از لباس برای سگ که برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب طراحی شده استفاده کنید. لباس سگ از آسیب اشعه‌های مضر به پوست و موی سگ شما جلوگیری خواهد کرد.

·       محافظت از پوست و مو

اشعه‌های خورشید تنها مشکل شما نخواهد بود. وقتی سگ خود را به پیک نیک یا سفری به دل جنگل، دریا، کویر و هر جای دیگر می‌برید، او را در معرض آلودگی و خطرات زیادی قرار می‌دهید. لباس سگ می‌تواند از او در برابر بسیاری از خطرات، محافظت کند.

لباس سگ

·       جلوگیری از خیس شدن با لباس سگ

لباس سگ باید از او در برابر باران محافظت کند. اگر می‌خواهید در یک روز بارانی با سگ خود قدم بزنید، از بارانی سگ استفاده کنید. بعضی از سگ‌ها اصلاً از باران و آب خوششان نمی‌آید ولی شما با یک بارانی سگ می‌توانید این مشکل را حل کنید.

·       ایمنی لباس برای سگ

اگر اهل پیاده روی شبانه همراه با سگ خود هستید، باید مراقب سگ خود باشید. شب‌ها به خاطر تاریک بودن هوا و کاهش دید رانندگان ممکن است آن‌ها متوجه حیوان کوچک شما نشوند و اتفاق ناگواری برای سگ شما بیفتد. لباس سگ رنگی ، می‌تواند مشکل شما را حل کند. یک لباس بازتابنده نور و یا لباس برای سگ شبرنگی تهیه کنید تا از حیوان خود محافظت کند.

حتما بخوانید: اشتباهات رایج در قدم زدن با سگ ها

·       جذابیت

یکی از عواملی که باعث می‌شود شما به سراغ خرید لباس بروید، جذابیت لباس برای سگ است. شما می‌توانید از لباس سگ دخترانه و یا لباس سگ پسرانه برای حیوان عزیز خود استفاده کنید و او را حسابی جذاب‌تر کنید.

لباس زمستانی سگ

·       انواع لباس های سگ

در دنیای امروز، سگ‌ها به عنوان اعضای خانواده محسوب می‌شوند و مراقبت از آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. یکی از گزینه‌های مراقبتی، لباس سگ است. به خاطر توجه زیاد به سگ‌ها انواع مختلف لباس برای سگ تولید شده و به فروش می‌رسد. در ادامه به مدل لباس سگ می‌پردازیم.

·       لباس برای سگ

منظور از لباس سگ ، تن پوشی مثل کاپشن سگ است. شما در روتی پت می‌توانید زیباترین کاپشن سگ را مشاهده کنید. مدل لباس سگ زیاد است؛ شما می‌توانید هودی سگ، کت سگ، بارانی سگ، کاپشن سگ، لباس ساده سگ را برای حیوان دلبند خود بخرید و با این کار از او محافظت کنید.

·       کفش سگ

پاهای کوچک و دوست داشتنی سگ‌ها هنگام پیاده روی در خارج از منزل کثیف می‌شود و این آلودگی‌ها را با خود به خانه می‌آورد. برای اینکه مجبور نشوید هر بار پاهای سگ خود را کاملا تمیز کرده و بشویید می‌توانید از کفش سگ استفاده کنید. این مدل لباس سگ ، مناسب افرادی است که همیشه همراه سگ خود بیرون می‌روند.

چکمه هم می‌تواند در روزهای بارانی که زمین خیس شده بسیار مناسب باشد. در زمستان‌ها که برف می‌آید و زمین یخ زده، این چکمه‌های کوچک از یخ زدن دست و پا، و لیز خوردن سگ شما جلوگیری خواهد کرد. برای خرید لباس سگ وارد فروشگاه روتی پت شوید.

·       کلاه مخصوص سگ

لباس بدون کلاه کامل نمی‌شود. کلاه سگ می‌تواند از سر سگ شما در برابر سرما و وزش باد محافظت کند و مانع از سرماخوردگی او شود. علاوه بر این بعضی از کلاه‌ها با سایه انداختن روی صورت و چشم سگ شما از صورت سگتان در برابر تابش نور مستقیم آفتاب جلوگیری می‌کنند.

بارانی سگ

چه سگ‌هایی به لباس احتیاج دارند ؟

در این قسمت به شما می‌گوییم که بر چه اساسی سگ‌ها به لباس احتیاج دارند:

·       سگ های کوچک

سگ‌هایی که جثه کوچک و پاهای کوتاهی دارند، سرمای زمین را بیشتر حس خواهند کرد پس به لباس برای گرم کردن بدن خود احتیاج دارند. سرما دمای بدن سگ‌های کوچک را به سرعت پایین می‌آورد و باعث می‌شود آن‌ها به راحتی سرما بخورند.

·       سگ های لاغر

سگ‌هایی که چربی بدن آن‌ها کمتر است، زودتر سردشان می‌شود. یک کت سگ یا کاپشن برای آن‌ها تهیه کنید تا بدنشان در برابر سرما مقاوم شود.

·       میزان موی سگ

سگ‌هایی که موهای نازک و کوتاهی دارند، سرما را جذب می‌‌کنند. موهای ضخیم و بلند سگ‌ها باعث می‌شود تا بدن آن‌ها گرم بماند، درست مانند یک لباس خوب.

·       رنگ پوست

سگ‌هایی که پوست تیره، مشکی و قهوه‌ای دارند، گرمای بیشتری را جذب می‌کنند و سگ‌هایی با پوست روشن نور آفتاب را منعکس می‌کنند.

لباس سگ دخترانه

 

نکات خرید لباس برای سگ

  • اگر از زمانی که سگ شما توله است، برای او لباس بخرید، او به راحتی به لباس سگ عادت می‌کند. شما می‌توانید لباس سگ دخترانه و لباس سگ پسرانه را برای حیوانات خود خریداری کنید.
  • برای پامرانین و هاسکی در زمستان لباس نخرید.
  • لباس‌های فانتزی و نازک هم علاقه آن‌ها را به لباس پوشیدن بیشتر خواهد کرد.
  • لباس سگ بزرگ ، تنگ و ضخیم، سگ شما را کلافه و عصبی می‌کند.
  • کفش سگ باید کشسان باشد تا او بتواند به راحتی راه برود
  • در خانه بهتر است لباس سگ را از تن او دربیاورید تا راحت باشد.
  • لباس از کمر و پشت باید آزاد باشد.
  • می‌توانید از کت سگ جذاب برای مهمانی‌هایی که می‌روید، استفاده کنید.

اندازه گیری برای لباس سگ

سایز لباس سگ به XS, S, M, L, XL, XXL تقسیم بندی می‌شود. برای پیدا کردن سایز لباس سگ ، اول موهای سگتان را کاملاً جمع کنید تا بتوانید اندازه دقیق او را  پیدا کنید. دور گردن سگ، دور سینه و پشت گردن تا شروع دم سگ را اندازه بگیرید و یادداشت کنید.

سپس طبق یادداشت‌های خود و جدول زیر سایز سگ خود را پیدا کنید. این را به یاد داشته باشید که ممکن است سایزی که پیدا می‌کنید، با سایز سگ شما متفاوت باشد پس بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. بعد از آن می‌توانید لباس سگ بزرگ و یا کوچک خود را از پت شاپ روتی پت تهیه کنید.

خرید لباس سگ

نکات مهم استفاده از لباس برای سگ

قبل از خرید لباس باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه به شما خواهیم گفت:

  • جنس خوبی برای لباس های سگتان انتخاب کنید؛ سگ‌ها به جنس پارچه‌ حساس هستند.
  • اندازه مناسب لباس ؛ سایز دقیق را انتخاب کنید تا لباس مانع ادرار کردن و فعالیت روزانه سگتان نشود.
  • مناسب فصل؛ لباس‌ها را با توجه به نژاد و حساسیت سگ خود به سرما و گرما تهیه کنید.
  • ساده بودن؛ لباس های سگ باید طوری طراحی شده باشند که بتوانید به راحتی آن را تن سگ خود کنید.
  • برای هر موقعیت، یک لباس؛ برای هوای بارانی، کافیست یک بارانی سگ به او بپوشانید. در برف و سرما کاپشن سگ تهیه کنید و در تابستان از لباس‌های محافظتی استفاده کنید.
  • راحتی حرکت؛ لباس های سگ نباید از حرکت‌های طبیعی سگ مانند دم تکان دادن، دراز کشیدن و حتی راه رفتن جلوگیری کند.
  • شست و شو؛ لباسی بخرید که قابل شست و شو باشد تا بتوانید به راحتی کثیفی‌های آن را تمیز کنید.
  • واکنش به لباس؛ بهتر است تا اول از هر چیز سگتان را با لباس جدیدش آشنا کنید تا او به لباس خود عادت کند.
  • لباس سگ دخترانه

خرید لباس سگ از روتی پت

شما در روتی پت می‌توانید هر لباسی که دوست دارید را برای سگ خود خریداری کنید. ما تمام محصولات خود را از کشورهای ترکیه، امارات و اروپا وارد می‌کنیم. لباس‌ها مستقیماً وارد ایران شده و شما می‌توانید اصالت آن‌ها را بررسی کنید. روتی پت بهترین پت شاپی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. اگر لباس دلخواه شما در فروشگاه موجود نبود، کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش اختصاصی خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *