مقالات

پرزگیر سگ و گربه | معرفی و بررسی انواع آن

پرزگیر موی سگ

همه افرادی که حیوانات خانگی خودشان را دارند، از هم نشینی آن‌ها لذت می‌برند اما همراه این عشق و علاقه مشکلات زیادی به وجود می‌آید. یکی از این مشکلات موهای سگ و گربه است که روی لباس‌ها، مبلمان و سطوح دیگر خانه‌تان می‌توانید پیدا کنید. اینجاست که پرزگیر سگ و گربه به کمک شما می‌آید؛ شما با استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی موهای سگ و گربه خود را جمع کنید. این مقاله از روتی پت به شما در انتخاب و خرید پرزگیر مو کمک می‌کند؛ برای آشنایی بیشتر با انواع پرزگیر سگ و گربه در ادامه همراه ما باشید.

پرزگیر موی حیوانات

پرزگیر سگ و گربه چیست ؟

پرزگیر سگ و گربه ابزاری است که به طور مؤثر و کارآمدی موهای حیوانات خانگی شما را جمع آوری می‌کند. این سطوح می‌تواند لباس، مبلمان، تخت خواب، فرش، کف زمین و … باشد. پرزگیر موی حیوانات به طور ویژه برای حل کردن چالش‌های موهای حیوانات شما طراحی شده است.

نحوه کارکرد پرزگیر

پرزگیر سگ و گربه از روش‌های مختلفی برای جذب و برداشتن موهای حیوانات استفاده می‌کنند. این ابزارها با مواد چسبنده یا فلزی ساخته شده‌اند که موهای حیوانات را از روی هر سطحی جمع کنند. به این ترتیب، موی حیوانات خانگی شما به جای پخش شدن روی لباس‌ها و خانه شما به شکل خوبی جمع می‌شوند. با توجه به این که حیوانات خانگی شما به تمام وسایل خانه دسترسی دارند و روی تخت و لباس‌های شما می‌روند، می‌بینید که خیلی زود همه جا پر از موی حیوان شما می‌شود. برای همین به یک پرزگیر خوب نیاز دارید.

قیمت پرزگیر مو

مدل‌های مختلف پرزگیر وجود دارد که می‌توانید تهیه کنید. قیمت پرزگیر سگ و گربه به برند، جنس، کارایی و وارداتی بودن آن بستگی دارد.

بهترین پرزگیر موی حیوانات کدام است ؟

شاید بتوان گفت بهترین جمع کننده موی حیوانات در بازار پرزگیر فلزی یا دائمی است. این نوع پرزگیر برای شما سال‌ها کار می‌کند و دیگر لازم نیست به سراغ پرزگیرهای رولی بروید. ویژگی‌های پرزگیر دائمی شامل موارد زیر می‌شود:

  • قیمت مناسب
  • استفاده دائمی
  • قابل استفاده برای تمام سطوح
  • عدم فرسایش

در فروشگاه روتی پت می‌توانید بهترین پرزگیر موی حیوانات خود را سفارش دهید. در ادامه انواع پرزگیر را به شما معرفی می‌کنیم.

پرزگیر دائمی

انواع پرزگیر

وسایل سگ و گربه هر روز متنوع‌تر می‌شوند. پرزگیر هم انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. در ادامه با انواع پرزگیر سگ و گربه آشنا خواهیم شد.

·         پرزگیر دائمی

این نوع پرزگیر با طرح های مختلف تولید می‌شود. به خاطر طراحی فلزی لبه این نوع پرزگیر می‌توانید به راحتی تمام موها را از روی سطوح مختلف جمع آوری کنید. همان طور که گفتیم این پرزگیر پر طرفدارترین محصولی است که صاحبان سگ و گربه به دنبال آن هستند. شما می‌توانید پرزگیر GREENCHO را از روتی پت خریداری کنید.

·         پرزگیرهای رولی با ورق چسبنده

این نوع پرزگیر دارای ورق‌های چسبنده هستند که دور یک رول قرار دارند. با کشیدن این پرزگیر روی سطوح مختلف، موهای حیوانات شما روی این پرزگیر می‌چسبد. این پرزگیر موی سگ ، به عنوان یک راه حل سریع و کارآمد برای حذف موهای حیوانات از لباس و مبلمان استفاده می‌شود.

پرزگیر رولی

·         پرزگیر برسی

پرزگیر موی سگ و گربه به شکل برس وجود دارد که می‌توانید برای حیوانات خانگی خود استفاده کنید. این شانه‌، موهای حیوانات را از پارچه و مبلمان جدا کرده و آسان و سریع موها را جمع آوری می‌کنند. این نوع پرزگیر سگ و گربه برای پارچه و لباس بافت مناسب است.

·         پرزگیر قابل شست و شو

پرزگیر سگ و گربه قابل شست و شو، برگ‌های چسبنده و قابل شست و شو دارند. بعد از استفاده از این نوع پرزگیر موی سگ و شست و شوی آن،  می‌توانید مجدداً استفاده کنید. استفاده از این پرزگیر هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

·         پرزگیر دستکشی مو

پرزگیر دستکشی نوعی از پرزگیر سگ و گربه به شکل دستکش است. به خاطر وجود پرزگیر روی دستکش سیلیکونی، کافی است آن را دستتان کنید و روی سطوح مختلف بمالید تا موها جذب پرزگیر دستکش شوند. این پرزگیر موی سگ، موهای حیوانات شما را به راحتی جمع آوری می‌کند. استفاده از این روش می‌تواند برای مواقعی که می‌خواهید به طور دقیق سطوح را تمیز کنید، کارآمد باشد. شما می‌توانید این دستکش‌ها را بعد از استفاده بشویید.

·         پرزگیر مغناطیسی

پرزگیر مغناطیسی یک وسیله بسیار کارآمد برای پاک کردن پرزهای حیوانات از روی لباس یا انواع پارچه‌های مختلف است. با کشیدن پرزگیر مغناطیسی روی هر سطحی که می‌خواهید، کافی است پرزگیر را داخل محفظه اصلی قرار دهید و سپس آن را بیرون بکشید. موی حیوانات شما داخل محفظه اصلی جمع می‌شوند و با باز کردن درب پایینی آن می‌توانید موها را خارج کنید.

 

ویژگی‌های پرزگیر موی حیوانات

پرزگیر سگ و گربه به عنوان یک وسیله ضروری برای صاحبان حیوانات خانگی، مزایای خوبی دارند که در ادامه به شما خواهیم گفت. اگر تازه سگی به خانواده شما اضافه شده، راهنمای خرید لوازم ضروری برای سگ را بخوانید.

·         چند منظوره

پرزگیر موی سگ و گربه ابزارهای چند منظوره‌ای هستند که می‌توانید از آن برای لباس، پارچه، مبل، تخت خواب، سرامیک، کابینت، خودرو و … استفاده کنید.

·         جمع کردن تمام پرز ها

تمام پرزگیر های مو، یک کار را با شیوه‌های مختلف انجام می‌دهند و در نهایت موهای حیوان خانگی شما از روی تمام سطوح جمع آوری می‌شود.

·         قابل استفاده مجدد

بسیاری از پرزگیرها قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی را دارند. تنها مدل پرزگیر سگ و گربه که تقریباً یک بار مصرف محسوب می‌شود، مدل پرزگیر رولی است. هر ورق پرزگیر رولی را باید بعد از جمع کردن موی حیوانات جدا کنید؛ چون عمر چسب روی ورق آن کوتاه است.

پرزگیر موی سگ

·         آسیب نزدن به پارچه و لباس

ویژگی مثبت این پرزگیر سگ و گربه ، آسیب نزدن به بافت پارچه و لباس‌های شماست. این پرزگیر موی حیوانات به شکلی طراحی شدند تا روی پارچه‌ها بتوانند با ملایمت موها را جمع کنند و لباس شما را نخ کش، سوراخ و یا پاره نکنند.

·         بهترین راه تمیز کاری

عملاً جمع کردن موی حیوانات با جاروبرقی کار وقت گیری است. شما می‌توانید با خرید پرزگیر مو با چند حرکت ساده تمام موهای روی زمین و لباس خود را تمیز کنید.

·         قابل حمل

بیشتر پرزگیر های موی سگ و گربه جمع و جور و قابل حمل هستند و این امکان را به شما می‌دهند تا هر جا که می‌روید، در صورت نیاز، پرزگیر سگ و گربه همراهتان باشد.

چند راهکار ساده برای افزایش طول عمر پرزگیر

هر وسیله‌ای طول عمر مخصوص به خودش را دارد. در این بخش از مقاله روتی پت به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید عمر پرزگیر سگ و گربه را بیشتر کنید.

·         پرزگیر را تمیز کنید

به طور منظم موی روی دستگاه و ذرات آلوده دیگری که ممکن است روی پرزگیر سگ و گربه باشد را پاک کنید.

·         تعویض رول پرزگیر

اگر از پرزگیر رولی استفاده می‌کنید که یکبار مصرف هستند، آن‌ها را به موقع تعویض کنید.

·         شست و شو مرتب

پرزگیر موی حیوانات که قابل شست و شو هستند را مرتب بشویید. شستن پرزگیرهایی که نباید شسته شوند، می‌تواند از عمر پرزگیر موی حیوان شما بکاهد.

·         پرزگیر کافی نیست

موهای حیوانات مرتب می‌ریزند و شما مجبور به جمع آوری آن هستید؛ در کنار استفاده از پرزگیر مطمئن شوید که پت شما ریزش موی طبیعی دارد و در غیر این صورت به دامپزشک مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب پرزگیر سگ و گربه

برای اینکه پرزگیر مناسبی را انتخاب کنید، ادامه این متن را از دست ندهید.

·         قدرت چسبندگی

پرزگیر رولی با قدرت چسبندگی بالا، برای سطوحی که می‌خواهید را انتخاب کنید.

·         یکبار مصرف یا دائمی بودن

ترجیح شما استفاده از پرزگیر دائمی است یا یکبار مصرف؟ استفاده از یک پرزگیر که بریا همیشه آن را داشته باشید، شما را از خرج اضافه دور نگه می‌دارد اما اگر پرزگیر رولی را ترجیح می‌دهید، همان را خریداری کنید.

·         اندازه

سایزی را انتخاب کنید که به کار شما بیاید. انتخاب دو سایز یکی برای خانه و یکی برای استفاده بیرون از خانه می‌تواند بهترین گزینه باشد.

·         برند

راجع به برندهای مختلفی که پرزگیر سگ و گربه تولید می‌کنند، تحقیق کنید. درباره هر کدام از محصول‌هایی که می‌خواهید، بخوانید تا مطمئن شوید پرزگیر مناسبی انتخاب کرده‌اید.

پرزگیر چوبی

راهنمای استفاده از پرزگیر مو :

استفاده از بهترین پرزگیر موی حیوانات به سادگی انجام می‌شود که در ادامه به شما خواهیم گفت.

·         آماده کردن سطح

مطمئن شوید سطحی که می‌خواهید روی آن پرزگیر سگ و گربه را استفاده کنید، هیچ گونه وسیله یا آشغال دیگری نباشد.

·         کشیدن پرزگیر موی سگ

اگر از پرزگیر رولی استفاده می‌کنید، کمی پرزگیر را روی سطح فشار دهید تا ماده چسبنده، موهای حیوانات را هنگام رول کردن، جمع آوری کند.

در صورتی که از پرزگیر دائمی موی سگ و گربه استفاده می‌کنید، کافیست به آرامی پرزگیر را روی سطوح بکشید تا موها جمع شود.

اگر پرزگیر دستکشی موی سگ و گربه دارید، کافی است با هر بار دست کشیدن روی سطوح، دستکش را تمیز کنید.

خرید پرزگیر

 پرزگیر گربه و سگ

استفاده از پرزگیر نیاز واجب هر فردی است که حیوان خانگی دارد. با وجود انواع مختلف پرزگیر شما می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. اگر خانواده و یا دوستانتان به موی سگ و گربه حساسیت داشته باشند، می‌توانید با خرید پرزگیر سگ و گربه از روتی پت کار خود را راحت کنید.

خرید پرزگیر موی گربه و سگ از روتی پت

روتی پت ، وارد کننده تمام اکسسوری، غذا خشک، وسایل مورد نیاز سگ و گربه و شماست. شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید. ما تمامی محصولات را از ترکیه، امارات و اروپا وارد می‌کنیم. برای ثبت سفارش و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با پشتیبانی روتی پت و آی دی تلگرام @routipet_admin  در تماس باشید.

اگر محصول مورد نظر شما در سایت موجود نیست، می‌توانید ثبت سفارش خود را مستقیماً از طریق پشتیبان روتی پت انجام دهید. ما بهترین محصولات را برای حیوان خانگی شما به دستتان می‌رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *